آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

یه مامان خسته و یه پسمل وروجک خوردنی

1391/11/30 0:30
نویسنده : سحر
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیطون بازیگوش خودم

سلام به وروجک آتیشپاره مامان

عشق من

خیلی دلم میخواد زود بزود آپ کنم اما ماشالا انقدر شیطونیییییییییییییییی که حد نداره اصلا اجازه نمیدی یه لحظه بشینم

صبحها بزور از خواب بیدار میشم اما قبل از من شما بیدار شدی ، شبها هم همه دنیا رو باید خواب کنی تا بخوابی

واقعا نمیدونم این همه انرژی ماشالا از کجا ؟؟؟؟؟؟

ظهر ها که میام خونه پرستارت دیگه جون نداره و هر روز این جمله تکراری رو من میشنوم:

ماشالا خیلی شیطونه(با ناله) اصلا هم چاق و تپل نمیشه ،همش داره میدوه ، الان هم دیگه میخوابه

اما من هیچ وقت ندیدم که شما تا آخر شب بخوابی

به جز امروز که خوابیدی و من وقت رو غنیمت شمردم فسقلی

البته سرتو گذاشتی رو شونه مامان و بنده بصورت ایستاده و با دست چپ در حال تایپیدن هستم

مرسی از این همه خواب الان بیدار شدی

خوب بگذریم

پسمل قشنگم

الان آخرای 15 ماهگی رو سپری میکنی و تا 2   3 روز دیگه به سلامتی 15 ماهت تمامه

اما هنوز واسمون شیرین زبونی نکردی

به جز کلمه بابا که گاهی بزبون میاری و ماما که البته منظورت میمی ه

یکی از دندانهای آسیاییت هم خودشو نشون داده

آرادم با اینکه خیلی شیطونی و خیلی اذیت میکنی اما همه خستگیم با یه خنده ات از بین میره

خدا رو 100000000000 بار شکر که سالمی و سلامتی ات مهمترین نعمته

 

عزیزم خسارتهایی که تا امروز زدی:

1 - درب قابلمه شکوندی

2 - درب قوطی جبوبات شکوندی

3 - شمعدان قیمتی شکوندی

4 - یه 3 راهی رو نابود کردی یعنی سیمش رو از بدنش جدا کردی ( هزار بار شکر که برق نگرفتت)

5 - 2 تا لیوان از مامان نازی شکوندی

6 - آیینه کنسول مامان نازی انداختی فقط شانس آوردی که من اون نزدیکیا بودم و خدا رحمت کرد

7 - کنترل تی وی نابوده

8 - تی وی مامانم اینا یه چند تا مشت خورده و یه خط قرمز رنگ که از اثرات مشتای جناب عالیه و اولش حدود 3 سانت بود و حالا به حدود 30 سانت رسیده رو صفحه تی وی خودنمایی میکنه   

٩ - ترتیب کنترل هلیکوپترت رو همون روز اول دادی

نازنین پسرم

شیرین کاریها و شیرین زبونیهات شده همه دلخوشی ما و خوشحالیمون به خاطر تو و کارهاته

یه کار خیلی خوشمزه که میکنی اینه که تا میخوایم بریم بیرون کاپشن و کلاهتو بر میداری و میدوی پشت در و میگی د' د'

انقدر با نمک میگی که دلم میخواد بخورمت

بیشتر مواقع هم موبایل منو برمیداریو شروع میکنی به حرف زدن و هی عکس دایی سجاد رو که زمینه گوشیمه میبوسی و میگی دادا

عاشق آهنگ گنگام استایل هستی

یاد گرفتی الا میکنی

وقتایی که آهنگ شاد باشه میرقصی و عاشق آب بازی هستی

مواقعی که گلاب به روتون ... یه پیف نامفهوم میگی

گل پسرم

عاشقانه میپرستمت بهترینم

مشهد بهمن 91

1

2

3

4

5

بابل بهمن91

6

7

8

 متاسفانه انگاری اینترنت امشب مشکل داره بقیه عکسا واسه دفعه دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیان
1 اسفند 91 0:09
ای جااااااااااااااااااانم عسیییییییسم خوب میکنه هر کاری میکنه پسرمممم زیارتت قبول باشه آرادم راستی سحر جون واقعا خسته نباشی عزیزم خدا قوت
مریم
1 اسفند 91 15:34
وای چه عکسایی پسر گلمون گرفته. دوستون دارم
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:06
ای جونم شما مشهد بودید سحر جون؟؟؟ کاش میدیدمتون تا اینجا اومدید. چند وقتی بود آپ نمیکردی این بار با دست پر اومدی سورپرایز شدم.