آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

شعری برای پسرم ، عشقم...

1391/12/6 18:19
نویسنده : سحر
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

پسرم روشنی نور دو چشمان منی

بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی

پسرم تاج سرم ای که تویی مونس تنهایی من

روح من;جان من و شادی دوران منی

پسرم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم

غنچه نورس من;باغ گلستان منی

پسرم تا که تو باشی دو جهان در نظرم فردوس است

عشق دیرین من و نیمه پنهان منی

پسرم شادی تو موجب آرامش دنیای من است

شادمان زیست نما;جانی و جانان منی

پسرم گوهر شیدا همه ایام کند شکر به درگاه خدا

بودنت خواست خدا بود چو ایمان منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نسترن
7 اسفند 91 1:22
عالی بود مامان مهربون
مامان مانی جون
7 اسفند 91 9:11
چه حس خوبی خصوصی
الی مامی آراد
8 اسفند 91 1:47
سحر جونم خیلی خوشگل بود
نينا
14 اسفند 91 12:31
سلام. ببخشيد من عكساي سيسموني شما رو ديدم خوشم اومد يه سوال داشتم . شما لحاف و بالش پتو و غلت گير تخت نوزاد نوجوانتون رو جدا خريدين؟؟ چه ماركيه؟ از كجا خريدين؟؟ مرسي


نینا جون مارک سرویس خواب پسرم ارژن هست
من از اصفهان خرید کردم اما نمایندگی داره تو شهرهای مختلف
اگه منظورت لحاف قرمز هست که داخل تختشه مارک خاصی نیست فقط رنگش برام مهم بود
غلت گیر رو هم از تهران خریدم خیابان بهار
اگه بازم سوالی بود در خدمتم
امیدوارم کمک کرده باشم
سحر مامان آراد
14 اسفند 91 20:18
نینا جان سلام آدرس وبلاگت صحیح نبود تا بتونم جواب بدم
نينا
15 اسفند 91 17:35
من وبلاگ ندارم. اگه ميشه همينجا جواب بدين ميام ميخونم.