آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

وایی یه مامان بی جنبه

1392/5/6 14:20
نویسنده : سحر
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

قشنگ مامان

نمیدونی دیروز چیکار کردی و مامان سحرتو چقدر خوشحال کردی

نیشخند

جونم بگه برات  ،دیروز با بابات داشتیم شوخی میکردیم و بابات یه سوال ازم پرسید و منم از روی شیطنت جواب نمیدادم و هی طفره میرفتم  و هی اذیتش میکردم  واسه همین بابات دستای منو گرفت

وایی تو این لحظه تو وارد میدان شدی و شروع کردی به زدن بابای بینوانیشخند

منم شدم یه مامان بد  و هی بهت میگفتم آفرین پسلم نیشخندتعجب

نمیدونی من چقدر خوشحال شدم

نه از این که باباتو زدیا مشغول تلفن

نه مشغول تلفن

فقط به این خاطر که دیدم علاوه بر احسان جونم یه هوادار خیلی خوب دیگه هم دارمماچ

وایییییییییییییییییییییییییی بیا تو بغلم ببوسمت نازگلمبغل

عاشقتم جوجوماچ

ولی یادت باشه هیچ وقت ، هیچ وقته هیچ وقت ،حق نداری به بابات بی احترامی کنی حتی  ،حتی اگه حق با تو باشه

همیشه یادت بمونه

پسرمی عزیزتر از نفسمیماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماني جون
6 مرداد 92 17:59
قربونش برم كه هواي مامانشو داره
ما هم گاهي از اين شوخي ها ميكنيم اما خركي شو
و اما خودمون به ماني ميگيم مامانو بزن بابارو بزن

كلا خونوادگي كار به بچه ياد ميديم
عكسارو هم چشم همين امروز فردا ترتيبشو ميدم


سعیده جون خدا خفت نکنه
محراب و مليكا
7 مرداد 92 9:01
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان کیان
9 مرداد 92 17:17
ای جااااااااااااااااانم پسر غیرتیه من!