آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

تولد تنها برادرم

1390/4/1 21:35
نویسنده : سحر
482 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز مامان

سلام نفسمشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

از وقتی باردار شدم و بهت وابسته شدم ، فهمیدم که نفسم به نفست بنده

پس باش ، بمان و زندگی کن و زندگی مرا از شادی لبریز کن

کوپولوی من

امروز سالروز تولد برادرم ، یعنی دایی شما ست

الان که به مامانم فکر میکنم واقعا حالم بد میشه

وقتی تجسم میکنم که به چه امیدی یه نی نی کوچولو رو در بطن خودش پرورش داد و با چه مشکلاتی بزرگ شدنش رو به تماشا نشست و با چه دردی اونو به خاک سپرد

واقعا کلافه میشم

گاهی میگم ای کاش دنیا به آخر برسه تا شاید من یه بار دیگه بتونم همبازی بچگیهام و همدم نوجوانیام و ببینمشکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Here

 

اما از وقتی خدا تو رو بهم داده صبرم بیشتر شده

حالا میخوام زندگی کنم به خاطر تو

با اینکه دلتنگ داداشم هستم اما ...........

داداش گلم همیشه دوست دارم

 

دایی سجاد

 

 

تولدت مبارک عزیزم

 

مطمئنا ا گر بودی دنیا رنگ دیگری داشت

 

اگر بودی نی نی من یه دایی شیطون هم داشت

 

جایت خالیست ولی یادت همیشه زنده است

 

شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

 

 

بهترینم دوستت دارم و بیصبرانه منتظرت هستم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
13 آبان 92 18:08
دوست خوبم سلام.به طور اتفاقی و به خاطر وب گردی به وبلاگ شما رسیدم.امیدوارم خدا آراد جونو سلامت و شاداب براتون حفظ کنه و بازهم همه مون از خدای بزرگ بخواهیم که درد جدایی هیچ فرزندیو از مادر نصیب نکنه.واقعا سخته و دردناک.موفق باشید.دوست داشتین به ما هم سر بزنین.خوشحال میشیم زییییاد