آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

تولد بابای گلم

1390/9/22 2:52
نویسنده : سحر
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز یه روز خیلی خوبیه

آخه بابای گلم امروز به دنیا اومده

تولدت مبارک بابای خوبم

ایشالا 120 ساله شی ، ایشالا سایت بالای سر منو مامانم باشه

مامانم یه کمی ناراحته که واسه تولد بابام پیشش نیست اما من بهش میگم ناراحت نباش به جاش من پیشتم

آخه بابام مامانم رو سپرده دست من و بهم گفته هوای مامانتو داشته باش ، وقتی من نیستم تو مرد مامانتی

منم کلی ذوقیدم ، اما مامانم بازم ناراحته ، همش میگه هیشکی احسانم نمیشه

من میگم : حتی من ؟؟؟ اونم میگه : حتی تو!!!!!!!!!

مامانمه دیگه کاریش نمیشه کرد.....

راستی امروز همه چی بیسته

بابام متولد 22 آذر ، ببینید من بیست روز از بابام بزرگترم Roll

بیست روز خیلیه هاBounce

من امروز بیست روز از عمرم سپری شده Spaz

امسال اولین سالیه که من واسه تولد بابام حضور دارم و

دوباره و سه باره و .............................................هزار باره میگم

تولدت مبارک بابای گلم

بهترینم

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست .

 . .

عشق من

امروز روز توست و من

تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

 

گل من تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام

 

که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم

 

تولدمان مبارک!

عزیزم

تولدت مبارک

عاشقتم بیشتر از هر وقت دیگر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ماهان
22 آذر 90 8:01
تولد همسر خوبت و بابای مهربون آراد جون مبارکه الهی که 120 سال زنده باشه
مامان تیارا
22 آذر 90 9:01
آراد جونم تولد بابای خوب ومهربونت مبارک .انشاءاله سالهای سال در کنار تو فسقلی دوست داشتنی و مامانت گلت خاطرات خوبی داشته باشید.
عرشيا
24 آذر 90 15:32
سلام بابايي جان تولدت مبارك ايشالله هميشه سالم باشي و سايت بالاي سر خانم و فرزند عزيزت باشه عرشياي ما هم سي و دو روزه شده.
مامان مانی جون
24 آذر 90 17:38
مبارکهههههههههه راستی سحر جونم راست میگی یا باقلوا بازی در میاری؟؟؟؟؟؟؟؟ من که مانی جونم رو بیشتر دوست دارم به همه هم گفتم به همه ها حتی......... نمیدونم واسم خیلی جالبه عجیبههههههههه ببین شاخام در اومده
رادین
24 آذر 90 18:23
تولد تولد تولدت مبارک باشه باباییه آراد جون
مامان مانی جون
25 آذر 90 12:12
ای بابا این چه حرفیه اینم یه نوعشه دیگه هر طور راحتی
مامان ترنم کوچولو
27 آذر 90 10:06
تولدتون مبارک.ممنون به ما سر میزنین
مرضیه
27 آذر 90 14:04
خاله جون
27 آذر 90 15:54
سلام عزیزم تولد همسرتون تبریک عرض میکنم. امیدوارم همیشه جمعتون صمیمی و گرم باشه و دلهاتون پر از مهر و صفا
mamane Ali
27 آذر 90 18:18
سلام آراد جونییی .. تولد باباییت مبارک .. مواظب مامانی باش
منا مامان الینا
27 آذر 90 21:53
آراد جون تولد باباییت مبارک
از طرف الینا


ممنونم الینا جونم
خاله جون
28 آذر 90 0:16
محفل آریائی تان طلائی ? دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی ? پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .



ممنونم خاله جون
همیشه پاینده باشید یلدا مبارک
مامان تربچه
29 آذر 90 8:02
مبارکککککککککککککککککه بیست روز هم خود بیییییییییست روزه خاله جون ماشالا مردی هستی برا خودت
الهام مامان رامیلا
29 آذر 90 13:21
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي
شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .

مبارک باشه سحر جون


ممنونم الهام جان
همیشه پاینده باشید یلدا مبارک
مریم مامان عسل
29 آذر 90 18:06
سلام سحر جون. تولد بابایی آراد مبارک. کجایییییییییی؟ تو که از منم سرت شلوغتره بابا! خبر جدید میخوایم
sara
29 آذر 90 21:41
به صد یلدا الهی زنده باشی انارو سیب و انگور خورده باشی اگر یلدای دیگر من نباشم تو باشی و تو باشی و تو باشی



ممنونم سارا جان
همیشه پاینده باشید یلدا مبارک
مامان مانی جون
30 آذر 90 13:58
یلداتون مبارک
گرچه با آراد جون هرشبتون یلداست


ممنونم سعیده جون
یلدای شما هم مبارک
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
30 آذر 90 16:37
سلام سحر جان . چطوری با بچه داری؟ یلدا و تولد بابایی آراد مبارکتون باشه.
مامان مانی جون
30 آذر 90 18:28
مرسی که با این همه سر مشغولی بهمون سر میزنی سحر جونم
مامان محمد پارسا
30 آذر 90 21:37
سلام عزیز خاله با تاخیر تولد بابایی مبارک
مامان محمد پارسا
30 آذر 90 21:37
سلام شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . .
dp
3 دی 90 1:44
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با موضوعیت اولین شب یلدا به روز شد. باعث سرافرازی ماست که به وبلاگ پاره تنمون سری بزنید و با نظرات قشنگتون چراغی از مهر و محبت برای آینده نو گلمون روشن کنید .
مامان نازی نرگس
18 دی 90 2:55
ایشالا سایه بابایی همیشه بالای سرتون