آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

اولین مروارید پسرم

1391/2/19 13:25
نویسنده : سحر
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

نمیدونی چقدر خوشحالم عسلم

امروز سه شنبه 19/2/91 ساعت 11:45 موقعی که داشتم قطره آد بهت میدادم متوجه شدم که یه صدایی شبیه برخورد سنگ به شیشه از دهنت به گوش میرسه

واییییییییی درست بود اون مروارید خوشگلت بود که به قطره چکون ضربه میزد نمیدونی چقدر خوشحال شدم و هیجان زده

مبارکت باشه بهترینم

زود زنگ زدم به خانم سامانی (صاحبخونه) ایشون هم اومدن بالا و تایید کردن و بعدش هم تو رو با خودش برد پایین اصلا دلم نمیخواست بری

نازنینم اولین مرواریدت در 5 ماه و 16 روزگی خودشو نشون داد

آراد نفسم ، نفس های تو تضمین بودن منه

مبارکت باشه گلم

انشالا به سلامتی همه مرواریدات بیرون بیان    niniweblog.com

عزیز دلم نمیدونی جقدر ناراحت شدم که نفهمیدم داری دندون در میاری

چند شب بود که خیلی بد میخوابیدی و در طول روز خیلی بیقراری میکردی چند بار هم احساس کردم کف دستات و پاهات خیلی گرمه اما درجه گذاشتم و چیزی نشون نداد

الان خیلی خوشحالم که اولین مرواریدت داره خودشو نشون میده اما از خودم خیلی ناراحتم که دیر فهمیدم

امیدوارم همیشه سالم و پابرجا باشی نازنینم

یه عالمه بوس واسه بهترین پسمل دنیااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیرحسین
19 اردیبهشت 91 22:43
سلام خیلی مبارک باشه انشاله بعد از این یکی یکی دندونای گل ÷سرتون در میاد و خنده هاش زیباتر میشه.با اجازه لینکتون کردم
مامان تیارا
20 اردیبهشت 91 8:44
اولین مرواریدت مبارک عزیز دلم .انشاءاله بقیه دندونات هم بدون درد بیرون بیان
سحر جون براش آش دندونی درست کن .


حتما افروز جون
مریم مامان عسل
20 اردیبهشت 91 9:52
مبارک باشهههههههههههههه!
سحر جون عسلم خیلی اذیت میکنه تازگی. نق نق میکنه. سرش هم داغ میشه!
فکر کنم داره دندون درمیاره.


وایی مریم جون آراد منم خیلی سرش داغ میشد و من همش بهش میگفتم چرا کلت داغه مامان جون
نگو بچم داشته دندون در میاورده
مامان کیان
20 اردیبهشت 91 12:23
واااااااااااااااااااااااااای مبارکه سحر جون چه زود؟؟؟


عزیزم تو هم دقت کن بعید نیست کیان جون همین روزا سورپرایزت کنه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
20 اردیبهشت 91 13:32
ای جانننننننننننننن!!!!!!! عزیزم چه بزرگ شده. ماشاا... . دندونت مبارک عزیزم. سحر جون بیشتر ازش عکس بذار.
مامان مانی جون
20 اردیبهشت 91 14:11
مبارکت باشه گل پسری
میگم سحر جون کم کم دندونای خودت میریزه و آراد دندون دار میشه
دقت کن
من که تا به حال دندون درد از شش فرسخیم رد نشده بود حالا دندونم سوراخ شده
مواظب باش


آره سعیده جون هفته پیش رفتن واسه دندونم که به سلامتی سوراخ بود
مامان ساینا
21 اردیبهشت 91 8:31
مبارکه مروارید سفیدت خاله جون. انشاله به سلامتی.
مامان ارمیا
21 اردیبهشت 91 11:27
مبارک باشه دندونای نازش. مامانی یه کم بیشتر حواست به آراد جون باشه.
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک

ممنونم عزیزم
الهه مامان رادین
21 اردیبهشت 91 12:45
مبارکه خاله جون...اولین مرواریدت مبارکهههه...
مامان پارسا جیگر
21 اردیبهشت 91 14:23
مبارک باشه عزیزم
مامان آریانا
23 اردیبهشت 91 12:32
خیلی مبارکه گل پسر
مامان رادین
26 اردیبهشت 91 12:52
سلام مبارک باشه ان شااله همه دندون ها ی سفید ونازش یکی یکی نمایان باشه. پسر من هنوز دندون درنیاورده
مامان ترنم کوچولو
27 اردیبهشت 91 10:39
واااااااای مبارکه.خیلی خوشحال شدم.
شیرین
1 خرداد 91 4:03
ماشالله آراذ جون چقدر بزرگ شدی مبارکت باشه دندونت گل پسر بوووووووووووووووووس
masome
23 خرداد 91 20:45
مبارک باشه اراد جون.
جیگر مامان
24 خرداد 91 20:52
میتونم لینک شم