آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

یه چیزایی رو الان یادم اومد

1391/1/21 16:04
نویسنده : سحر
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر

سلام نفس من

عزیز دلم یه سری عکس از گوشی بابات پیدا کردم که با ماجراهاش مینویسم

پسر گل مامان در تاریخ 19/01/91 ساعت 14:25 غلتید ، در حالی که مامان و بابا سرگرم حرفیدن بودن یکدفعه متوجه شما شدن که غلتیدی و در حال نالیدنی چون دستت زیر بدنت مونده بود بعد از برگشتن به حالت اولیت اون حرکت رو تا آخر شب 3    4 بار دیگه هم انجام دادی و فرداش تا ازت غافل میشدم غلتیده بودی البته یاد گرفتی که دستت رو هم آزاد کنی بعدشم سعی میکردی سینه خیز بری

مبارککککککککهههه پسرم

بابات از این حرکتت کلی ذوقید و خیلی هیجان زده بود که تکامل و پیشرفت یه انسان رو میتونه ببینه و هزاربار خدارو شکر کرد

واسه دیدن عکسا برو ادامه مطلب.....

1

2

3

این عکس واسه روزیه که رفته بودی واکسن 4 ماهگیتو بزنی

4

این عکست خیلی خنده داره اول به خاطر طرز لباس پوشیدنت آخه همه لباسات رو کثیف کرده بودی یه بلوز تنت کردم و بعد بادیتو که شسته بودم خشک کردم دیگه حوصلم نشد بلوزت رو در بیارم ، بادیتو کشیدم رو بلوزت :D دوم به خاطر دستت ، دستت رو به حالتی که میبینی تو هوا جلو صورتت نگه داشته بودی

5

اینم یه عکس از جیگگگگگگگگرم سر سفره هفت سین خونه مامانی ،فقط نمیدونم اون خرگوشه اون وسط چیکار میکرده

6

عکس اولین کارت پروازت و اولین حضورت در فرودگاه و هواپیما

7

8

راستی یادم رفته بود بنویسم از جنابعالی و گریت تو هواپیما

بابام بهم گفته بود که پنبه بذارم تو گوشت اما مامان خوش حواست فراموش کرد:D واسه رفتن موقع بلند شدن یادم بود که گوشات رو بگیرم اما موقع نشستن یادم رفت و شما چنان گریه کردی که نگو و نپرس

 خدا رو شکر موقع برگشت پنبه گذاشتم تو گوشت و اصلا متوجه نشدی

9

10

اینجا تو لابی هتل منتظر نشستیم

الهی من فدای اون شکل ماهت بشم

21

22

اینم آقا آراد در حالت خنده و گریه

11

 

12

13

14

15

این عکسا رو تقدیم میکنم به خانواده پدریت که میدونم دلشون خیلی واست تنگیده

اینجا پسرم موهاشو فشن کرده (عمو عرفان بذار موهام بلند شه)

16

اینجا انگاری احسان منو کوشولو کردن و بهش گفتن بشین تکون نخور

17

قربونت برم

17

واییییییییی

اینجا تیپ زدم  فقط به عشق عمه ملیکا خوش تیپمممممممممممممم

19

بیا نزدیک تر خوبه خوبه حالا ماچم کن

20

 

ملیکا خیلی دلم تنگیده اولین عیدیه که ندیدمت

 -------------------------------------------------------------

ب.ن :یادم رفته بود بنویسم حدود 10 روزی میشه که شبا وقتی خوابی پاهاتو میبری بالا و یکدفعه ولشون میکنی انگاری یه نفر پاهاتو ببره بالا و ولشون کنه

چنان صدایی تولید میشه که نگو ، هربار از خواب میپرم دفعه اول که نمیدونستم کلی ترسیدم

بعد فهمیدم که پاهای جنابعالیه

اینم یه مدلشه دیگه:?;):*

وقتایی که روی پاهام میخوابی و من واست لالایی میخونم اگه تو اتاق خواب خودمون باشیم همش چشمت به عکس عروسی من و باباست و هر از گاهی لبخند میزنی تا خوابت ببره:*:*:*:*:*

 یاد گرفتی وقتی بهت میگم بیا بغلم دستات رو میاری جلو

الهیییییییییییییییییییییییی مامان فدات شه این کارو بابات امروز متوجه شد که یاد گرفتی و وقتی انجام داد و تو دستات رو آوردی جلو کلیییییییییییییییییییییییییییی ذوقید و قربون صدقت رفت

واییییییییییییییییییییییییی خودم تهنای تهنا به فدات:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان آیسا
21 فروردین 91 17:24
مرسی سحر جون از آشناییت خیلی خوشبختم. امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم. ماشاالله چه پسر نازی داری منم لینک کردمت دوست گلم. راستی یک سئوال . چجوری تونستی بجای جمله نظر بدهید بنویسی بوس میخوام!!!! خیلی کار جالبیه . میشه به من هم بگی؟؟؟ ممنونم
الهه مامان رادین
21 فروردین 91 18:10
ماشالا به آراد جووون....مبارکه غلتیدنش....واقعا خوردنیه...ایشالا همیشه سلامت باشه....بوسسسسس واسه آرادجیگر
مامان کیان
21 فروردین 91 20:48
ماشاالله به این گل پسرمون چه پیشرفتهایی کرده تو این چند وقت
مامان ماهان
22 فروردین 91 8:49
به به چه پیشرفتهایی کرده مبارکههههههههههههههههه چقدر خوردنی شدی آراد جونم دوست دارم هواررررررررررررررررررررررررتا تیپت منو کشته عزیزم بوووووووووووووووووووس
مامان آیسا
22 فروردین 91 11:07
مرسی از راهنماییت دوست جونم. منم سمیه هستم. از قول من گل پسرت رو محکم ببوس
مامان ترنم کوچولو
22 فروردین 91 15:40
ماشالله آراد جون با این همه پیشرفت. هواپیدا هم که سوار شدی
مامان سهند
22 فروردین 91 15:59
این آخر پسر چقدر قشنگ شده ماشاالله امیدوارم همیشه شاد باشید و خوشحال از بابت حضور گرمتون و همدردیتون ممنونم امیدوارم خداوند برادر شما رو هم مورد لطف و مغفرت خودش قرار بدهههههه. گل پسری رو ببوسید از طرف من
مامان دینا جون
22 فروردین 91 22:26
سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی.خوشحالم از اینکه یه دوست دیگه پیدا کردم.با افتخار لینکت کردم.2 تا عکس آخری آراد عالی بود.چه تیپی زده اقا.
مامان ساینا
22 فروردین 91 22:49
غلتیدن مبارک آراد جون. نمی دونم چطوریه بهشون توجه نمی کنی زودتر غلت می زنن.
مریم مامان عسل
22 فروردین 91 23:33
وای خدا! چقدر جیگری تو خاله! آراد خوردنی خوشششگل من! هزار ماشالله!
راستییییییییییی چه جالب سحر! عسل هم همیشه وقتی روی پامه نگاهش به عکس عروسیمونه. زل میزنه به اون عکس. گاهی هم که میام توی اتاق میبینم داره با عکس عروسیمون حرف میزنه! نمیدونم شاید چون سایز عکس بزرگه فکر میکنه خودمون جلوشیم و داریم بهش میخندیم!


چه جالب مریم جون گاهی وقتا هم من متوجه حرف زدنها و خندیدنهاش به عکسمون شدم شاید به قول تو عکسمون رو با خودمون اشتپ میگیرن
مامان تیارا
23 فروردین 91 8:34
ووووووووووووی سحر جون چه جیگری شده هزار ماشاءاله به آراد جون .از طرف من ببوسش و اسفند یادت نره
مامان ارمیا
23 فروردین 91 16:43
عزیز دل خاله چقدر ناز شدی. کجا رفته بودی با هواپیما عسل؟!؟!
آتـــریـســـا جـون
23 فروردین 91 20:00
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان ابوالفضل
24 فروردین 91 16:29
خیلی عسلی آراد جون
نفس مامان
24 فروردین 91 20:20
ماشالا خدا حفظش کنه عزیزم چه حس قشنگیه .
مامان مانی جون
26 فروردین 91 17:16
سیستمم تعطیله نمیتونم آپ شم آراد جونم چه ناناز شده بوس
فاطمه (مامان آیلین)
27 فروردین 91 3:00
ای جونم پسرمون مردی شده واسه خودش میبوسمت خاله . ماشالا به این پسر .. دخمل من که هنوز به خودش تکون نداده غلت ملت هم نمی زنه .قربون این فرشته های کوچولو برم من .
مامان سونیا
27 فروردین 91 12:32
چهار ماهگیت مبارک باشه عزیزم غلت زدنت هم مبارک باشه انشاالله دامادیت رو ببینیم
mamane Ali
27 فروردین 91 17:01
آخی عزیزم .. آفرین که غلت زدی جیگر خاله .. ماشالله نینیا اینقدر تند تند پیشرفت می کنن که ادم دهنش باز میمونه از خلقت خدا بوس برای اراد جوونی
مامانی درسا
28 فروردین 91 1:38
ای جانم این کارایی که برای با اول میکنن چقدر لذت بخشه . مرسی اومدی . انشاالله آرادی همیشه خوش و شاد و سالم باشه دوست من
مامان تیارا
28 فروردین 91 11:01
مرسی سحر جون که به ما سر میزنی .تیارا خانم تا الان 14 تا دندون داره .اما دندون نیش وآسیابی هاش خیلی اذیتش کرد .شما هم ناراحت نباش این دوره ای که باید بگذرونند اما هر بچه ای متفاوته انشاءاله که آراد کوچولو اذیت نمیشه . بوس
مامان تیارا
28 فروردین 91 11:05
خصوصی داری عزیزم
مامان دینا جون
28 فروردین 91 14:15
عزیزم سیستم یکی از دوستام مشکل داره فقط وقتی میتونه وبمو ببینه که صفحه اول باشم منم یه مطلب خالی میذارم تا بیام صفحه اول
مامان تربچه نقلی
29 فروردین 91 10:05
نازیییییی خاله جون آریانا هم 10 روزی هست که غلت میزنه بعد هم داد و فریاد که بیاین منو راستم کنین هههههههههه
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 18:33
به به قالب جدید مبارک. خیلی خوشگله! برازنده ی پسرمونه! عسل جون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 19:01
مرسی که اومدی پیشمون سحر جونم. اراد شیرین منو ببوس.
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:19
ماشالاه گل پسری. الهی به قول ململ حتی اگه بزرگ شدی دلت صاف وپاک و مخملی باشه
مامان نوژا
30 فروردین 91 9:32
سلام عزیزم.امروز صفحات اول وبلاگمو چک میکردم.که دیدم شما جزو اولین نفراتی بودی که به وبلاگم سر زدین.اومدم تشکر کنم
مامان عرشیا
30 فروردین 91 21:11
وایی عزیزم چه خوردنی این پسملی خوشمل بوسسس خاله جون .مامانی براش اسپند دود کن .
زهره مامان آریان جون
31 فروردین 91 0:39
چه پسر نازی.خدا حفظش کنه.یادمه اولین بار که آریان غلتید چقدر ذوق کرده بودم. ببوس گل پسری رو
خاله جون
31 فروردین 91 13:17
ای جوووووووووووووووووووونم ماشالله هزارماشالله. اون تیکه ی که پاهاتو میزنی بالا خییییییییییلی باحاله.خوشم اومد مامان پس حسابی ترسوندی آره
مامی مائده
4 اردیبهشت 91 13:13
ماشالا به اقا اراد که دیگه واسه خودش مرررررررررردی شده