آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

عکسای آتلیه 1 سالگی

1391/10/12 19:39
نویسنده : سحر
1,563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزاده من

عصر سرد و عبار آلود زمستونیت بخیر

عشق من عکساش آماده شد ، اما وقتی رفتیم بگیریم یادم رفت cd عکساتو بگیرم واسه همین از روی عکسات عکس گرفتمسوال

حالا بریم عکسای جیگر مامانو ببینیم

یه عالمه بوسسسسسسسسسسس

راستی واسه عکس شب یلدا و کریسمس و 1 سالگی رفته بودیم اما نتیجش شد اینا....

1

یلدات مبارک

2

کریسمس هم مبارک

امروز 12/10/91 اولین روز از سال نو میلادی

3

بازم تولدت مبارک

قربون خودت و اون شلوار کجت برم

4

جونمممممممممممممم

5

نفسییییییییییییییییییییییییی

6

عسییییییییییس مامانییییییییییییی

7

خوش اخلاقممممممممممممممممممممممممممممم 

8

جیگگگگگگگگگگگگگگرتو نازنینم

مامان عاشقتههههههههههههه نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان مانی جون
13 دی 91 11:10
چه عسلی شده الهی همیشه سلامت باشه ببوسش
مامان کیان
13 دی 91 13:49
واااااااااااای عزیییز خاله فدات بشممممم وای سحر کلی به اون عکسش خندیدم که شلوارش کجه! کدوم آتلیه بریدش ناقلا؟
خاله جون
13 دی 91 15:16
یکمین سالگردتولدت مبااااااااااااارک عزیییییزم
فاطمه (مامان آیلین)
17 دی 91 11:14
سلام آراد جون پس بالاخره پیدات شد کجا بودین شماااااااااااااااا ؟!!!!!!! به هر حال ماشالا گل پسری شدی واسه خودت عکسات هم خییییییلللللللیییی خوشگلن خاله جون به آیلین هم سر بزنی هااا
منا مامان الینا
20 دی 91 9:54
الهیییییییییییی عسیس دلم همه عکسهاش خوشکلن درست مثل خودش خصوصا اون آقای دکتر عینکی خیلی بامزه اس!
مامان تیارا
21 دی 91 11:50
وای عزیزم هزار ماشااله . سحرجون اسپند یادت نره
خاطره مامان آیدا
26 دی 91 13:29
چه عکسای قشنگی عزیزم تولدن مبارک خاله ایشاله تولد 120 سالگیت
saba
3 بهمن 91 11:57
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان یلدا و سروش
7 بهمن 91 16:13
خدا حفظ کنه این گل پسری رو . مامانی مهربون اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون خبرم کنید تا کنار اسمتون بلینکم
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 17:48
عکسا عااااللیییییییییییییی بودم! ماشالله آراد عزیزم
مامان ابوالفضل
20 بهمن 91 14:32
سلام سلام سلام ای جانم چه عکسهای نانازی واقعا نانازی شدی دکتری بهت بیشتر از همه میاد
زویا
8 اسفند 91 17:21
ماشاالله خدابراتون ببخشه همه بچه هاروبرای پدرومادراشون ببخشده منم یه فرشته اسمونی بنام ارمین دارم امیدم نفسم عشقم هستش
Kiana
11 فروردین 92 14:05
نازى ى ى ى ى ايشالا خدا برات ببخشه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 اردیبهشت 92 9:56
ای جانممممممممم پسره چقد عسل شده!!