آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

ما بازم اومدیم ...................

1391/9/23 17:51
نویسنده : سحر
963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیاااااااااااااااااااااااا

بالاخره مامان سحر همت کرد و اومد واسه آپدیت وبلاگ آراد جونش

از همه دوستای گلم ممنون که به یادمون بودن

مخصوصا از مامان افروز و دخمل گلش تیارا کوچولو که جا داره با تاخیر تولدش رو تبریک بگم ایشالا 120 ساله شی خاله

ممنونم از منا جون و الینا گلینا و همچنین از دوست خوبم مینا جون و آقا کیان همبازی پسمل خودم

ممنونم از همه دوستای گلم که با پیام هاتون منو تنها نذاشتین

این 6 ماه رو به صورت تصویری در ادامه مطلب میذارم

آراد کوشولوی من شب عید قربان چند قدم رو برداشت اما قبل از اون به کمک مبل و ... راه میرفت

و از روز عاشورا به طور رسمی خودش از روی زمین بلند شد و شروع به راه رفتن کرد

گل پسرم تا امروز 8 تا دندون داره (ماشالا) و فقط کلمه بابا رو اشاره میکنه و ادا میکنه و همچنین ممهنیشخند و میتونه چشماشو نشون بده

 

از این به بعد  هم سعی میکنم بصورت هفتگی وبلاگ آرادم  رو آپدیت کنم

خرداد ماه 91 کرمان

1

باغ شازده کرمان

 

 

2

3

ارگ بم

4

تیر ماه 91

5

6

7

مرداد ماه 91

8

شهریور 91

9

10

11

آبان 91

12

تولد پسر گلم که آبان ماه گرفتیم یه جشن کوچولو و خودمونی

13

زاد روزت شیرین ، پر عشق و نورآفرین باد

قهقه های آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزومندم

14

15

16

 

 آراد عاشقانه میستایمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماني جون
23 آذر 91 17:44
به به چه عکسایی الهی همیشه خوش باشی بوس فقط واسه آراد نه مامان تنبلش
مامان کیان
27 آذر 91 12:44
به بههههههههه بزن کف قشنگه رو به افتخار مامان سحر تنبل آراد عسلیییییییی میخورمت
مامان تیارا
5 دی 91 8:23
به به چه عجب سحر جان بالاخره آپ کردی . در ضمن من که کاری نکردم .دلم خیلی واسه آرائ کوچولو تنگیده بود . هزار ماشاءاله چه جیگملی شده .