آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

1.2.3

1390/8/29 13:32
نویسنده : سحر
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  آرادم

سلام مامانی خوبی پسرم ؟؟؟؟

الهی فدات شم نمیدونی چقدر استرس دارم و چقدر خوشحالم

فقط 3 روز دیگه مونده عزیزم اما مگه میگذره نفسم

الان چند روزه که کارم شده چک کردن تقویم و ساعت و شمردن ساعت های باقیمونده

اما نمیگذره ساعت هم لج کرده

عزیزم الان با خاله فاطی حرف میزدم ماهک جون بدنیا اومده و نمیدونی خاله چقدر خوشحال بود و با چه ذوقی از دخملش تعریف میکرد

نمیدونی چقدر دلم واست تنگ شد نمیدونی چقدر خواستم که الان پیشم باشی تا سفت تو بغلم بگیرمت

اما باید صبر کنم

خدا جون سلامتی پسرم مهمترین چیزیه که خواهانم

میخوام سالم از وجودم بیرون بیایی و تو دستام جا بگیری

خدایا .....

کمک کن این دو سه روز زودتر بگذره

بیصبرانه منتظرتم نازنینم

 

نفسم مریم جون (دختر عمه مامانم)واست یه سری وسایل خوشگل از امریکا فرستاده که من عکس چند تاشونو واست میذارم و از همین جا ازش تشکر میکنیم

ممنونم مریم جون

ببین چه گیفت های خوشگلیه

گیفت

اینم چند دست  از لباسا و نی نی لای لای و پتو دور پیچ

1

2

3

4

5

قشنگ مامان

جمعه 27/8/90 وقتی بارون اومده بود من و احسان جونم رفتیم کنار زاینده رود و قدم زدیم و خاطرات گذشتمون رو آب و جارو کردیم

و آخرین تفریح دو نفرمون رو انجام دادیم خیلی خوش گذشت عزیزم

جات خالی گوگولی

مامانی از خدا بخواه این 3 روز زودتر بگذره و شما سالم بیای بغل من و بابا خیلی مشتاقتیم

بوسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان مهرناز
29 آبان 90 14:11
سحر جون خوش به حالت كه ني ني ات داره مياد پيشت و از انتظار راحت ميشي. هروقت تونستي در اولين فرصت عكس نازشم برامون بذار تا ببينيمش گل پسر رو


ممنونم مهرناز جون
واسمون دعا کن ایشالا تو هم به سلامتی نی نی ناناستو بغل میگیری
الهه
29 آبان 90 15:26
سلام سحر جون. خوشحالم واست. خوش به حالت که آراد جیگر تا چند روز دیگه میاد بقلت. ایشالا زایمان راحتی داشته باشی گلم.....


ممنونم الههه جون واسمون دعا کن
مامان مانی جون
29 آبان 90 16:39
الهی آراد جون مثه مانی جونم اونقد شیطون باشه که نذاره نفس بکشین
پوستتونو بکنه



ممنونم سعیده جون این از اون دعاها بودا
ایشالا پسرم سالم بیاد شیطونی کنه خیلی مهم نیست
مامان ترنم کوچولو
29 آبان 90 16:47
سلام خوش به حالت سحر جون حداقل میدونی کوچولوت کی میاد پیشتولی من هنوزم منتظرم و چشم به راه وبی خبر ار زمان اومدنش به سلامتی بیاد انشالله


وایییییییییی عزیزم نمیدونی چقدر استرس دارم
ایشالا ترنم جون هم مرحمت کنه زودتر شما رو از چشم انتظاری در بیاره
مامان آیهان جون
29 آبان 90 17:56
ان شاءالله به سلامتی و راحتی دنیا بیای آراد کوچولوی ناز


ممنونم عزیزم آیهان جان رو ببوس
مامان رادمهر
29 آبان 90 19:33
قربونت برم عزیزم چه گیفت های نازی داری ، مبارکت باشه ،ایشااله زودتر بیای و ما هم شما رو ببینیم


مرسی خاله
خاله واسمون دعا کن به رادمهر جون هم بگو واسمون دعا کنه
ممنونم
مامان نینی طلا
29 آبان 90 20:05
وااااااااای چقدر هیجان انگیزه!!! نفس آدم تو سینه حبس میشه انشاالله این 3 روزم به سلامتی بگذره.زودی عکسای آراد جونو بذاریااااا


ممنونم عزیزم
دعا یادتون نره خیلی بهش نیاز داریم
حتما عکسای گل پسرم رو در اسرع وقت میذارم
خاله جون
29 آبان 90 20:17
سلام سحرجون انشالله بسلامتی عزیزم _آراد جونم بدنیا میاد
دیگه چیزی نمونده خانمی.
انشالله زایمان راحت وآسونی داشته باشی



ممنونم خاله جون واسمون دعا کن
مريم
29 آبان 90 21:04
سحر جونم ايشالا اين 3 روزم خيلي زود ميگذره و پسر گلت سالم به دنيا مياد.صبور باش مثل هميشه! دوستون دارم


سلام مریم جونم مرسی که سر میزنی
ما هم دوست داریم
مریم مامان عسل
30 آبان 90 0:03
سلام سحر جونم. این چند روز آخر واقعا کلافه میشه آدم. با نظرت راجع به لج کردن ساعت موافقم!!!! نمیدونی برای روز اول آذر چه استرس و ذوقی دارم! راستی خبر داری که؟ از بچه های نی نی وبلاگی رادین و پرنیا و محمد ارمیا به دنیا اومدن! بعدیا هم عسل و آراد هستن به امید خدا. دلم واسه این وسایل نی نی آب شد. آراد جون بیا خودتو توی این لباسا ببینم عزیزم.


سلام مریم جونم به امید خدا فردا دخملت رو میبینی
وقت دعا ما رو فراموش نکنی عزیزم
ایشالا عسل جون و آراد من هم به سلامت به دنیا بیان
مامان تيارا
30 آبان 90 8:42
سلام سحر جون 2 روز ديگه بيشتر نمونده .هرچند ميدونم كه اين دو روز خيلي دير ميگذره .من زايمانم از ساعت 8 صبح افتاد به 12 گريه ميكردم وبيتاب بودم وبرام 4 ساعت 4ماه گذشت .دركت ميكنم .اما صبور باش عزيزم .انشاءاله به سلامتي ودل خوش.



افروز جون ممنونم که تنهام نمیذاری و با نظراتت دلگرمم میکنی
تیارا جون رو ببوس
بازم واسمون دعا کن
شیرین
30 آبان 90 13:23
سلام عزیزم...ما هم داریم روزها رو میشماریم تا آراد جوووون بیاد بغلت.یادت نره عکساشو برامون بذاری.
چه لباسای قشنگی....ایشالله به سلامتی استفاده کنه آراد جونم.
بووووووووووووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم دعامون کنید
mamane Ali
30 آبان 90 13:59
سلام عزیزم .. انشالا نینی ات این لباسای خوشکل رو به سلامتی بپوشه و این چند روز آخر خوب و زود برات بگذره


ممنونم آمنه جون علی جون به سلامت باشه
مامان مانی جون
30 آبان 90 17:58
الهی نی نیت سالم باشه و سر حال
کپل و تپل و کاکل زری
اینم یه دعای مامان پسند



ممنونم سعیده جونم ایشالا مانی جون به سلامت
سارا
30 آبان 90 19:42
سلام مامان مهربون خوبيد؟من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم بهم سر بزنيد


ممنونم سارا جون
مرسی که سر زدی
حتما میام سراغت
مامان ابوالفضل
30 آبان 90 20:07
عزیز واقعا برات خوشحالم
می دونم این روزها و ساعتها و دقایق و ثانیه های پایانی انگار کش میان ولی بعدها که یادشون می کنی باورت نمیشه که خودت بودی که این دوران و گذروندی
برات آرزوی موفقیت دارم گلم


ممنونم ندا جونم
عزیزم دعا واسه ما یادت نره
خاله فرنوش
1 آذر 90 0:50
سلام سحر جون
ایشالا هم خودت هم نی نی خوشکلت صحیح و سلامت باشید.
آقا آراد، کوچولوی کاکل زری منتظرتیم



سلام فرنوش جون
مرسی که سر زدی
عزیزم ایشالا کارن جون همیشه سالم و سرحال باشه
به دعاهاتون نیازمندم

منا مامان الینا
1 آذر 90 1:09
سحر جون
بشمار 1 و2
2 روز دیگه 2 ـآذر آراد جون انشالا میاد تو بغلت
مواظب خودت باش عزیزم


سلام منا جونم مرسی که به یادمونی
دعامون کن
ایشالا نوبت شما و الینا جونم
به دعاهات خیلی نیاز دارم
مریم مامان عسل
1 آذر 90 4:08
سلام سحر جان. خوبی خانومی؟ مرسی از کامنت پر محبتت. من سه ساعت دیگه میرم بیمارستان. اما از ذوق بیدارم و خوابم نمیبره. یکم استرس دارم. صد بار همه چیزو چک کردم!!!! واسم دعا کنین. منم فردا به یادت هستم عزیزم. ایشالا که راحت این مرحله اخرو هم بگذرونی. تا چند روز دیگه که برگردم دلم براتون تنگ میشه. مواظب خودت باش


ممنوم مریم جونم ایشالا به سلامتی و راحتی زایمان خوبی داشته باشی
منتظرت هستیم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان تيارا
1 آذر 90 12:09
يسحر جون بالاخره روز موعود رسيد .انشاءاله فردا روي ماه آراد جون را ميبيني .نمي دوني چه لذتي داره اولين باري كه صورت گلتو ميبني ودر آغوشش ميگيري .مباركت باشه .فقط يادت نره اولين باري كه ميبينيش ازتون عكس وفيلم بگيرند كه اون لحظه قشنگو ثبت كنيد .موفق وشاد و سلامت باشيد
التماس دعا


ممنونم اف%D
saba-sara
1 آذر 90 16:47
salaaaam, ishalla ke be arad joon be salamat biad, vay man asheghe esme arad hastam, tabrik migam, esme ghashangie, sismooniha kheeeeeeyli nazan


ممنونم بچه ها مرسی که به یادمونید
واسمون دعا کنید