آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

نظرات (29)

مریم مامان عسل
23 آبان 90 1:17
سلام مبالک مبالک. اومدن شاه پسملی مبالک! (از طرف عسلی)
برای من شد 8 روز
التماس دعا


مسییییییییییییییییی عسل جونم به زودی میبینمت جیگر
خاله هدي ياسمين زهرا
23 آبان 90 3:42
قدمش مبارك باشه
masome
23 آبان 90 6:25
مامان جون اراد برام دعا کنید فکر کنم دیگه موقش باشه


عزیزم ایشالا که به سلامتی پسرت میاد بغلت
ما رو دعا کن
مامان تيارا
23 آبان 90 11:06
سحر جونم .انشاءاله قدمش مبارك باشه براتون و بسلامتي و دل خوش آراد كوشولو به دنيا بياد .نزديك شدن چشيدن طعم خوش مادر بودن و حس آرامش در آغوش گرفتن فرشته كوچولوت گواراي وجودت عزيزم .بوس بوس


ممنونم افروز جون
انشالا همیشه سایتون رو سر تیارا گلی باشه و تیارا جون با خنده هاش فضای خونتون رو پر کنه
شیرین
23 آبان 90 12:15
عزیزم...بی صبرانه منتظریم عکسای اراد جونو ببینیم.
بوووووووووووووووووووووووووووووووس.


ممنونم شیرینم
ما هم منتظر آیلین جون هستیم
خاله جون
23 آبان 90 13:36
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد عید غدیر خم مبارک
خاله جون
23 آبان 90 13:37
انشالله مباااااااااااااااااااااااارک باشه
آراد جونی منتظریییییییییییییم گلم



ممنونم خاله جون
بوس بوس
عید شما هم مبارک
مامان مانی جون
23 آبان 90 13:59
مبارک باشه به سلامتی
راستی موقع باز کردن وبت مانی جونم داشت لالایی گوگوش رو گوش میکرد که یهو آهنگ وبت شروع شد و مانی جونم ترسید اگه بدونی چه ها که کرد


عزیزززززززززززززززززم
مانی جونم ببخشید ناناز خاله
مامان نسترن
23 آبان 90 14:04
سلام دوست خوبم
عید مولایی شدن و پاک موندن مبارک
همیشه دلت شاد ولبت خندون


ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک
ناهید
23 آبان 90 15:05
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد

ايمان به جز از حب علي پايه ندارد

گفتم بروم سايه لطفش بنشينم

گفتا كه علي نور بود سايه ندارد
عیدغدیر خم مبارک


ممنونم ناهید جون
الهام مامان رامیلا
23 آبان 90 17:01
نازد به خودش خدا که حیدر دارد
دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله
صد بار اگر کعبه ترک بر دارد
عید تون مبارک
سحر جون سیسمونی آراد جون هم خیلی قشنگ بود انشالله به سلامتی


ممنونم الهام جون
عید شما هم مبارک
بوس بوس رامیلای خاله
بهار(مامانی شهراد)
23 آبان 90 17:38
╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ UPAM!!!!!!!!!!
مامان ماهان
23 آبان 90 18:22
الهی به سلامتی زایمان کنی


ممنونم خاله
مامان مانی جون
23 آبان 90 18:45
ای بابا نگفتم که ناراحت شی
گفتم که به پسر ترسوم بخندی


عزیزززززززززززززززززززم
الهی خاله فداش شه
فاطمه
24 آبان 90 14:22
سلام سحر جون تاریخ سزارینم شده 29آبان،یعنی 3روز زودتر از آراد جون ارمیا جونم قدم رو چشمامون میذاره،هورا!!!!


وایییییییییییییییییییییی خوش به حالت عزیزم
وروجک امااااااااا
25 آبان 90 18:20
سلام آراد و مامان نازنیش ...خوبین؟
وووووووی چه اتاق خشملی خوش به حال آراد خان انشالله زودی بیاد و تو اتاق خشگلش که مامان و بابایی زحمت کشیدند بازی کنه.....
در ضمن مرسی به وبم سرزدید خیلی خوشحال شدم انشالله زودی بیای عکس آراد رو برامون بزاری


ممنونم عزیزم
فرناز
25 آبان 90 18:31
سلام سحر جون.تبریک می گم دیگه چیزی نمونده.خوش به خالت که حداقل می دونی کی کوچولوت بدنیا میاد ما که فعلا سر کاریم
برای خودت و آراد جون آرزوی سلامتی می کنم.دعا یادت نره


ممنونم فرنازم
منم واست آرزوی سلامتی دارم ایشالا به سلامتی رادین کوچولوت رو بغل کنی
مامان ترنم کوچولو
26 آبان 90 9:37
سلام عزیزم.به سلامتی.انشالله هر دوتون سلامت باشید.ترنم من که داره ناز میکنه نمیدونم کی قدم رنجه می فرمایند.


وایییییییییییی عجب دخملیه هااااااااااااا
مامان نینی طلا
26 آبان 90 13:19
مامان تربچه
26 آبان 90 17:38
ایشالا به سلامتتتتتتتتتی
تو رو خدا من رو از دعا فراموش نکن


حتما گلم
مامان صفا
26 آبان 90 21:06
سلام عزیزم
انشاالله به سلامتی و مبارکی نی نی تون بیاد پیش شما.
شما هم همیشه سلامت و خوش باشین
ممنون به ما هم سر زدین ، خیلی خوب می نویسی انشاالله بعد زایمانت هم تجربه هات بنویس تا من هم استفاده کنم کمی استرس دارم... می بوسمتون مامان سحر


ممنونم عزیزم حتما
خوشحالم که به ما سر زدی
نگران نباش گلم همه چی به خوبی پیش میره انشالا
كتي
27 آبان 90 15:21
سلام سحرم
خوبي
انشالله به سلامتي اين چند روز هم ميگذره و اراد گللللل
مياد تو بغل مامانش
بي صبرانه منتظرم عكساي اولين روز اراد رو ببينمممممم


ممنونم کتی جون
مرسی که سر میزنی
حتما عکسای پسملم رو میذارم
مامان ابوالفضل
28 آبان 90 12:49
سلامممممممممممممم
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
هوارتاااااااااااااااااااااااااااااا
ما منتظریم
ایشاالله به سلامتی
ما رو از دعای خیرت بی بهره نکن
مرسی


ممنونم ندا جونم
1000000 تا بوس واسه ابوالفضل جونم
خاله جون
28 آبان 90 16:10
آراد جون
ما منتظر هستییییییییییییییییییییییییییییییم


ممنونم خاله
منا مامان الینا
28 آبان 90 16:42
سلام سحری خوبی عزیزم؟
اینروزهای آخر را حسابی بخواب که بعدش بی خوابی های زیادی را باید بکشی
مواظب خودت و آراد جون باش بیشتر از قبل عزیزم


سلام منا جونم مرسی چه عجب ؟؟؟؟
تو هم مراقب خودت و دخملی باش
فاطمه
28 آبان 90 19:16
حتما دعات میکنم عزیز!مواظب آراد جون باش،شاید طول بکشه تا 2باره برگردم!فردا صبح به یادم باشین و دعام کنین!ممنونم


ممنونم گلم
حتما به یادتون هستم
مامان مانی جون
28 آبان 90 20:45
فرناز
28 آبان 90 22:16
سلام سحر جون ....... مبارک باشه به سلامتی ...
منم هستم خدمتتون ... یکم سرم شلوغه


سلام عزیزم ممنونم
مامان تيارا
29 آبان 90 9:26
ديگه چيزي به بغل كردن آراد جون نمونده .اين روزها همش به فكرتم .انشاءاله 3 روز ديگه روي ماه آراد جوني را ميبيني .خيلي خيلي التماس دعا .مراقب خودت وآراد گلم باش .در ضمن از من به تو نصيحت اين 2 روز آخر را بدون استرس بخواب واستراحت كن (هر چند ميدونم اين روزها ديكه خيلي سخته .)
ميبوسمت عزيزم


ممنونم افروز جون
مرسی که به یادمونی
ما به دعای شما محتاجیم
تیارا گلی رو ببوس