آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

1

1390/9/1 19:07
نویسنده : سحر
760 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگه میدونستم عشق تو تو راهه

از قدیما میزدم به امشب یه بیراهه

سلام آرادم

خوبی مامانی

الهی فدات شم که دیگه چیزی نمونده

قربونت برم لحظه دیدارمون نزدیکه و من بیتاب تر از همیشه

عشق من

 باورم نمیشه که تا چندین ساعت دیگه چشمام غریبه ترین آشنای وجودمو میبینه

و باورم نمیشه که زیباترین هدیه خداوند رو میتونم لمس کنم و در آغوش بگیرم

 پسرم

متنظرتم با یه دنیا امید

(کاش احسان جونم الان پیشم بود اما طبق معمول سر کار)

راستی الان مامان لادن پیشمه و مامانی و بابایی هم تو راهن

بوسسسسسسسسسسسس تا فردا که بهترین روز زندگی ما خواهد شد

زندگیم به پایت ، نفسهایم برایت ،تا باشم هستم همراهت

niniweblog.com

سلام دوستای خوبم

ممنونم که با نظراتتون همراهمون هستید و مایه دلگرمی ما

دوستای گلم

به دعاهاتون محتاجم

پس ما رو بی نصیب نذارید

تا پست بعدی خدا نگهدار همه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان صفا
1 آذر 90 18:25
سلام گلم
انشاالله به سلامتی و مبارکی, فردا بهترین روز دنیاست مگه نه انشاالله دوماد شدن آراد جون باشه به خدا میسپرمتون.. منتظر عکسای ناز گل پسر هستیم


سلام عزیزم ممنونم از اینکه همراهیم میکنی
اما من آدرس وبلاگتو ندارم
اگه برام بذاریش ممنون میشم
دعامون کن
مامان مانی جون
1 آذر 90 20:21
وای سحر جونم اگه بدونی چقد ذوق زده ام اخه ما هم چند ماهه که منتظر آراد جونیم
انگار که خودم میخوام دوباره مامان شم
یه حس عجیبیه
دلم میخواد زود پست بعدی رو با عکسای آراد جونم ببینم


ممنونم سعیده جونم
دعا مون کن عزیزم
مانی جون رو هم ببوس
مامان مانی جون
1 آذر 90 22:41
مامان نینی طلا
2 آذر 90 0:19
سلام سحر جون.برای تو آراد جون آرزوی سلامتی میکنم.و پیشاپیش مادر شدنت رو تبریک میگم منتظر عکساتون هستیم.مواظب خودت باش


ممنونم گلم
مرسی که سر زدی و به یادمونی
واسمون دعا کن گلم
مامان مهرناز
2 آذر 90 8:36
سلام سحر جون انشالله به سلامتي فارغ ميشي و با آراد خوشگل برميگردي خونه و عكساي نازشو برامون ميذاري. زياد منتظرمون نذار هر موقع حالت روبراه شد عكساشو برامون بذار.
مامان تيارا
2 آذر 90 9:04
سلام سحر جون صبح زيباي زندگيتان بخير .نميدونم الان كه دارم برات پست ميذارم آراد جون قدمهاي نازشو به اين دنيا گذ اشته يا نه .اميدوارم هر دو سلامت وشاد باشيد .به اميد ديدن روي ماه آراد نانازي .قدمش مبارك و هر دوي شما را ميبوسم.
فرناز مامان رادین
2 آذر 90 9:55
سلام سحر جون.بالاخره وقتش رسید.برات آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر نی نی گلتو بغل کنی.حس بی نظیریه
مامی مائده
2 آذر 90 13:01
سحر جونم به احتمال زیاد تا الان زایمان کردی امیدوارم زایمان راحتی بوده باشه و پسر نازت صحیح و سلامت اومده باشه تو اغوشت. زودتر بیا تعریف کن
مامان نسترن
2 آذر 90 15:00
سلام دوست جونم. خوبی؟ ببخش که دیر به دیر سر میزنم. مراقب خودت و خونواده کوچیک گرمت توی هوای سرد باش
مامان ابوالفضل
2 آذر 90 15:09
سحر جون سلام عزیزم الان حتما گل پسرت توی بغلته همسرت هم کنارت امیدوارم که ما رو از قلم نینداخته باشی و دعامون کرده باشی منتظر عکسهای خوشگله آراد جون هستم
مامان ابوالفضل
2 آذر 90 15:10
سحر جونم مبارکه مبارک مادر شدن کیف داره نه؟ امیدوارم که خدا این حس و به همه ی مامانا بده
مامان صفا
2 آذر 90 15:33
عزیزم انشاالله سلامت باشین همش تو فکرتون بودم تا الان فکر کنم دیگه آرادجون به دنیا اومده باشه.. خدای من انگار نی نی خودم ... خدا براتون حفظش کنه.. اینم آدرس ما http://mamansafa.niniweblog.com/
حمیده
2 آذر 90 16:03
عزیزم الان شاید الان پسرتو دیده باشی خیلی برات خوشحالم اشکم داره می آد.مبارکت باشه
مامان مانی جون
2 آذر 90 20:42
آراد جون جونم تولدت مبارک اینم از طرف مانی جون داداشی کوچولو تولدت مبارک
خاله فرنوش
3 آذر 90 0:40
سلام سحر جون سلام پسر کوچولو الان دیگه حتما به دنیا اومدی.. خوش اومدی قدمت مبارک پسر کاکل زری امیدوارم هر دوتون خوب و سلامت باشید...
خاله جون
3 آذر 90 15:11
سلام سحرجون وقتی عدد 1 دیدم خییییییییییییییلی خوشحال شدم اول واسه شما که بزودی زود انشالله اراد جون میبینید.و استرس هاتمام میشه. دوم واسه ما که منتظر این فرشته آسمونی هستیم. مواظب خودتون باشید. انشالله بسلامتی پیشاپیش تولد آرادجون تبریک میگم.انشالله قدمش پراز خیر برکت باشه. آرادجون دوستت دارییییییییییییییییییییییییییم
الهه
4 آذر 90 9:32
سلام سحر جون.وااااااااااااااااای الان آراد جیگر تو بغلته.... عزیزم چهارشنبه به یادت بودم و دعا کردم زایمان راحتی داشته باشی ایشالا که همینطورم بوده عزیزم ..... بوس واسه آراد
مامان مانی جون
4 آذر 90 11:55
ای بابا کجایی؟ از دیروز ده بار سر زدم زود یه عکس بذار میخوایی آراد جونو ببینییییییییییییییییییییم
مامان نفس طلایی
4 آذر 90 13:08
انشاالله به سلامتی میادتو اغوشت
mamani helena
4 آذر 90 15:09
salam azizam alan pesare golet to baghalete az tarafe manam on pahaye kocholosho bebos
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
4 آذر 90 23:57
سلام عزیزم ایشالا که به سلامتی زایمان کنی. اصلا نگران نباش.
مامان تيارا
5 آذر 90 8:25
سلام سحر جون .خوبي آراد جونم چطوره؟ اميدوارم هر دو سلامت شاد باشيد .بيصبرانه منتظر ديدن عكسهاي تآراد جون هستيم .
مامان سارينا
5 آذر 90 8:57
سلام . فكر كنم گل پسرتون به دنيا اومده باشه .تبريك ميگم عزيزم انشالله به سلامتي . يه عالمه گل پسرتو ببوس
خاله هدي ياسمين زهرا
5 آذر 90 12:37
مباركهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه آرادي خوشگل خوش آمدي ما عكس مي خوايم يالله
مامان مه یاس
5 آذر 90 14:25
سلام منتظریم آراد جون و مامانی سلامت باشین
مامان محمد پارسا
5 آذر 90 17:57
سلام عزیزم وای نانازت دنیا اومده بهت تبریک می گم انشاالله به سلامتی و مبارکی انشاالله خوش قدم باشه منتظر عکس های ملوسش هستیم
آذین-مامان طهورا
6 آذر 90 19:46
قدم نورسیده مبارک و سلامتی