آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

عکس و خبر

1391/2/27 11:41
نویسنده : سحر
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

دیروز رفتیم پیش دکی جونت و دستور غذایی شما رو گرفتیم و چکاپ هم شدی

اما مامان خیلی ناراحت شد چون شما فقط 190 گرم اضافه کرده بودی تعجب باورت میشهسوال

به هرحال وزن گل پسرم: 8490 گرم

قد رعنات:70 سانتی متر

دور سر خوشگلت : 5/44 سانتی متر

نازنینم دستور غذایی شما رو گرفتم و شروع غذات با فرنی آرد برنج بود اما من با لعاب برنج شروع کردم انشالا از 2 روز دیگه فرنی شروع میکنیم اما خیلی بد غذا میخوری قیافت در هم میشه گلم نگران

دیشب هم بابات ازت عکس گرفت از اولین نشستنت به سلامتی

عاشقتیم فسقلی

 

عزیز مامان اولین باری که تو خواب  غلت زدی نزدیک بود از تختت بیافتی بیرون 

1

اینم یه غلت دیگه

2

اینم عکس گل پسرم به همراه اولین غذا

3

اولین نشستن پسرم مبارکککککککککککککککک

همه آدمها موقع فلش دوربین چشمشون بسته میشه اما تو عزیزمسوال

4

اینم عکس دیشبت موقع خواب از ساعت 9 شروع کردی به گریه وقتی روی پاهام خوابیدی انگاری یادت رفت که خوابت میومدهنیشخند

5

جیگررررررررررررررررر دوستتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ساینا
27 اردیبهشت 91 11:57
ماشاله ماشاله به قد و وزن گل پسر. وزنش خوبه مامانی نگران نباش. اولین نشستن و غذا خوردن مبارک آراد جون. سحر جون دختری منم فرنی و لعاب برنج و سرلاک دوست نداره. فقط حریره می خوره و سوپ.
فاطمه (مامان آیلین)
28 اردیبهشت 91 5:13
وای چه چشای درشتی آراد جون فردا پس فرداس که دخترا صف بکشن مامانی نگران نباش البته منم مثل خودتم ولی ۹۰ درصد بچه ها فرنی و چیزایی مثل اونو دوس ندارن
مامان تیارا
28 اردیبهشت 91 8:43
هزارماشاءاله به این گل پسر . سحر جون اولش همینطوری هستند و باید صبور باشی .طفلک داره با یک خوردنی جز شیر آشنا میشه وحق داره عزیزم .فقط صبور باش خوب میشه .فقط از من به تو نصیحت در مورد حریره بادام کوتاه نیا .اشتباهی که من کردم و الان ضررشو میبینم .هر چی مقاومت کرد به یک نحوی بهش بده بادام خیلی خوبه براش عزیزم
الهه مامان رادین
28 اردیبهشت 91 10:10
مبارکه اولین غذا ...ایشالا همیشه سلامت باشی خاله جون
مامان نسترن
28 اردیبهشت 91 10:22
خیلیم خوب و عالیه . عزیزم منم این دوره رو طی کردم. دکترا تا میتونن ته دل آدمو خالی می کنن
مامان آیدین
30 اردیبهشت 91 13:59
سلام آراد جون به سلامتی دیگه غذا خوردنو شروع کردی مامان جونو اذیت نکن و غذاتو کامل بخور تا بتونی ورزشکار بشی عزیزم بوووووووووس
فاطمه (مامان آیلین)
30 اردیبهشت 91 14:09
چقدر زود نشسته آراد جون ... ماشالا به این پسر زرنگ
مامی مائده
30 اردیبهشت 91 17:34
ماشالا وزنش خیلی خوبه که سحر جون اصلا جای نگرانی نیست. اگه جای من بودی چیکار میکردی اینام واسه اراد جون
مامان کیان
31 اردیبهشت 91 12:46
پس عکسش کووو؟؟؟
مامان ابوالفضل
1 خرداد 91 15:59
اولین نشستن مبارک
mamane Ali
1 خرداد 91 20:17
سلام مامانی .. بابا عکس گل پسر رو خیلی وقته که نذاشتی.. دلمون تنگیده براش
مامان ماني جون
2 خرداد 91 16:43
واي جه تغيير كرده تو اين عكساش ميگم اين عكس آخريه چند تا پا توشه
مامان آریانا
3 خرداد 91 15:30
عکس چی شد مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رادین
5 خرداد 91 22:21
سلام ماشااله برای پسملی وزنش خوبه اصلا نگران نباش دیگه از این به بعد بچه ها کم وزن اضافه می کنند.
سحر مامان علی
7 خرداد 91 16:46
ماشالا هزار ماشالا...چه عکسهای زیبایی...چه پسرک بی نظیری...خدا حفظش کنه الهی
فاطمه (مامان آیلین)
8 خرداد 91 2:01
آراد جونم خوبی دلمون واست تنگ شده بود گفتیم بیایم بهت سر بزنیم
مامان ارمیا
8 خرداد 91 11:37
سلام اراد جونم. خوبی خاله ای؟ آفرین پسملی غدات رو خوب بخور
مریم مامان عسل
9 خرداد 91 2:42
قربون پسر شیطونم برم. خاله غذاتو بخور دیگه مامان غصه میخوره ها! وزن و قدش خیلی خوبه ماشالله سحر جونم. نگران نباش.
الهه مامان رادین
9 خرداد 91 12:13
سلام سحر جون ....خوبی 6 ماهگی آراد جون مبارک عزیزم...
خاطره مامان آیدا
10 خرداد 91 12:12
عزیزم خاله قربونت بره هزار ماشاله به قد و وزنت سحر عزیزم آیدا هم فرنی زیاد نمیخورد البته الان بهتر شده و دوست داره اون موقع ها بیشتر سوپ ماهیچه دوست داشت
خاله جون
10 خرداد 91 20:49
سلام سحرجون خوبی عزیزم. مبارک باشه عزیزم.
فرناز مامان رادین
15 خرداد 91 13:34
سلام سحر جون.خیلی خیلی دلم برای خودت و آراد جون گل تنگ شده بود.بعد مدت ها وقتی عکساشو دیدم کلی ذوق کردم.رادینو چون هر روز می بینم بزرگ شدنش به چشمم نمیاد اما آرادو که دیدم کلی ذوق کردم.وبلاگ آراد جزو اولین وبلاگایی بود که به لیست دوستام اضافه شد و اون موقع که حامله بودیم هر روز میومدم و حال و احوال می کردیم.برام با هم بزرگ شدن این کوچولوهای وبلاگی که هر کدوم فقط چند روز با هم اختلاف سنی دارن خیلی قشنگه. همیشه شاد باشید
راضیه مامان محیا جون
15 خرداد 91 14:59
ماشاا... به این گل پسر نگران نباش کم کم خوب میشه
الهه مامان رادین
15 خرداد 91 16:00
سحر جون کجایی؟؟؟ آراد جوجو خوبه؟
سمانه
15 خرداد 91 20:56
ثمین
16 خرداد 91 14:59
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان آراد(خاطره)
4 تیر 91 16:11
سلام نفس.... وای خیلی خوردنی شدی... میبوسمت...
مامان نسترن
20 تیر 91 18:44
خانومی اشتباه من رو نکنی. اصلا کاری به این کارت بهداشت نداشته باش. بذار نینی گلت به قول قدیمی ها دیمه بار بیاد. همه چی بهش بده اما از کم شروع کن
ساراکوچولو
3 مرداد 91 0:37
سلام.... رمضان مبارک...هم کوچولوی نازی دارین هم وبلاگ قشنگی دارین... من تازه وبلاگ سارا کوچولوم که هنوز تو راه وچیزی نمونده به جمع مابپیونده درست کردم........خوشحال میشم ما باهم دوست بشیم ومن با اجازه شما آدرس وبلاگتون پیوند میکنم....منتظر جوابم حتما سری به من هم بزنید... البته از همه دوستان خواهش دارم به وبلاگ سارا جان بیان ...ممنون مامان سارا
مامان نسترن
14 مرداد 91 1:12
سلام آرادجون. کجایی خوبی گل پسر؟