آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

بابای آشپز

1390/8/21 20:07
نویسنده : سحر
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

خوبی عزیزم دلم

الهی مامان فدات شه میخوام در مورد بابای آشپزت واست بنویسم گلم

تو مدت 9 ماه به بوی ماهی و میگو ویار داشتم و واقعا حالم رو بد میکرد واسه همین نمیتونستم بخورم

جز یکی ، دو مورد .

تا هفته گذشته که با احسان جون رفتیم خرید و یه مقدار ماهی و میگو خریدیم 

روز عید قربان احسان جونم  ماهی درست کرد و خیلی خوشمزه بود

جمعه دوباره هوس کردم  و به احسان گفتم که واسم درست کنه ، اما چون سر کار بود حدود ساعت 1 بهم زنگید و گفت سبزی قلیه ماهی  داریم منم گفتم نه

گفت قلیه ماهی چیا میخواد منم که آشپززززززززززززززززززززززززز اونم از نوع قهار

خلاصه بعد از مطالعه در کتاب اشپزی شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز مواد لازم رو پیدا کردم و به احسان جونم زنگیدم و بابایی هم رفت به هایپر مارکت و مواد لازم رو خرید از جمله سبزی قلیهشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

و پس از برگشت بابایی دست به کار شد و یه قلیه ماهی دیدنی واسمون درست کردشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

نمیدونی چقدر لذیذ بود جای همه دوستان خالی بود عزیزکم

در طول پخت و سرو غذا نمیدونی که بابایی چقدر از خودش تعریف و تمجید کردشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز نه اینکه کسی نبود ازش تعریف کنه فکر کنم یه کم تو روحیه اش تاثیر گذاشته بود

و در آخر کار هم احسان جون اعلام کرد که ایشالا پسرم  در آشپزی به باباش بره این یعنی مامانت آشپزی خوبی نداره

منم که حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسااااااااااااااااااااااااسسس

راستی یادم رفت که بگم منم یه زحماتی متحمل شدم از جمله خوردن تمر هندی و حل کردنش در آب

خلاصه امیدوارم مثل بابات خیلی خیلی پسمل خوبی باشی و اهل خانواده باشی

عزیزم هر دو تون رو دوست دارم خیلی خیلی زیاد عاشقتونم

گوگولی من کی میشه دوم ؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مانی جون
21 آبان 90 23:24
ای بد جنس
این چه ویاریه که تا ماه نهم مونده


خودمم توش موندم
مریم مامان عسل
21 آبان 90 23:32
سلام سلام. چقدر بامزه تعریف کردی این جریانو. چه بابای هنرمندی. بین خودمون بمونه بابای عسلی که هروقت دست بکار میشه برای آشپزی من مسموم میشم! واسه همین انگیزه اش از بین رفته طفلکی! حالا بابای آراد و قلیه ماهی!!!! واقعا تحسین برانگیزه! مواظب خودت باش. روز اول آذر یادت نره واسه منم دعا کنی سحر جون. منم قبل از عمل واسه شما و همه ی مامانا دعا میکنم. بووووووس


سلام عزیزم
ممنونم مریم جون
منم به دعای شما نیاز دارم


مامان محمدباقر
21 آبان 90 23:54
ای نور خدا امام هادی
وی مکتب عشق را منادی
ای در کف تو لوای قرآن
وی مجری آیه های قرآن
در اوج طلوع روشنائی
آیینه ی پاک حق نمائی
میلاد امام هادی(ع) مبارک
وبلاگ جدید مبارکـــــــــــ


ممنونم عزیزم
مامان تيارا
22 آبان 90 8:37
به به چه باباي آشپز خوبي.دست بابايي درد نكنه ،نوش جونتون .سحر جان انشاءاله اين روزهاي آخر را به سلامتي طي كني و آراد گلي راتو بغل بگيري.با تمامي وجودم دركت ميكنم كه اين روزهاي آخر سخته عزيزم اما لذتبخشه .مراقب خودت و آراد گلم باش.


مرسی افروز جون
با اینکه دوران خوبی داشتم اما الان دلم میخواد زودتر تمام بشه و گل پسری رو ببینم
تیارا جون رو ببوس
مامان نینی طلا
22 آبان 90 11:47
بزن کف قشنگ رو به افتخار بابای آراد جون


ممنونم خاله مینا
کیان جون رو ببوس
معصومه مامان سهند
22 آبان 90 17:17
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم
نوش جونت عزیزم به پسر خوشگلمون حسابی برس تا تپل مپل به دنیا بیاد



سلام معصومه جون مرسی حتما عزیزم
ایشالا سالم باشه بعدا تپل مپلش میکنیم
كتي
22 آبان 90 18:19
سلام سحرم
خوبي
وبلاگ جديدت مبارك عزيز دلممممممم
انشالله به زودي زود
2 اذر ماه اراد عزيزم به دنياي خوشگل پا بزاره و دنياي شما و ما رو رنگين تر كنه
آمين
زايمان با ارامش و راحتي رو برات ارزو دارم
التماس دعا
راستي عيدتم پيشاپيش مبارك عزيز دلم

ممنونم کتی جونم خیلی وقت بود زت خبری نبود گلم
به هر حال ممنونم عید تو هم مبارک گلم

مامان ماهان
23 آبان 90 18:23
وبلاگ جدیدت مبارکه عزیزم
من بیصبرانه منتظر بدنیا اومدن آراد جون هستم


ممنونم گلم ماهان جون رو ببوس
مامی مائده
23 آبان 90 20:43
وای چه همسر هنرمندی خوش به حالت سحر وقتی حال اشپزی نداری خیالت راحته


ممنونم مائده جون
بدک نیست گلم
مامان تربچه
26 آبان 90 17:39
آفریییییییییییییین به بابای مهربووووووووووون
قدر این بابا رو بدون که کم گیر میاد


مرسی عزیزم