آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

تشکر از همه دوستان

1390/9/10 23:33
نویسنده : سحر
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

واقعا همه عزیزان منو شرمنده خودشون کردن

این چند روز واقعا درگیر آراد جونم بودم و نتونستم حتی به وبلاگ خودم سر بزنم

امشب یه کم وقت پیدا کردم (خودمم نمیدونم از کجا این وقت اومده اما به هر حال خدا رو شکر)

و تا جایی که بتونم از اتفاقات این 10 روز مینویسم

فقط خواستم از همه دوستای گلم تشکر کنم که همه جوره منو همراهی کردن

یه دنیا ممنونم

به زودی به وب همه دوستان سر میزنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مانی جون
11 آذر 90 13:01
قول الکی نده چون واقعا حالا حالا ها وقت نمیکنی میدرکم دقیقا همین جوری بودم
مامان تیارا
12 آذر 90 8:37
سحر جون یادته بهت میگفتم خوب استراحت کن که بعد وقت نداری .حالا بهش میرسی .این روزها سرت خیلی شلوغ میشه .به خودت وآراد برس .بوس