آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

معرفی نامه

1390/9/5 12:40
نویسنده : سحر
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونیا

1

من آراد هستم محصول مشترک سحر و احسان

مید  این  اصفهان

من چهارشنبه 2/9/90  مطابق با 23 نوامبر 2011 و 26 ذی الحجه 1432 ساعت 20/13 قدم روی چشمهای مامان و بابام گذاشتم و شدم همه دنیاشون

مکان : کلینیک خانواده (بیمارستان بهارستان)

وزن: 3120 گرم

قد : 50 سانتی متر

دور سر : 36 سانتی متر

دور سینه : 34 سانتی متر

 نام پزشک مادر : دکتر سیمین زمانی

نام پزشک نوزاد : دکتر رامین ایرانپور و دکتر سمیرا هرندی

 

1

2

3

مامانم گفته به زودی میاد و واستون از روز تولدم مینویسه اما الان من باهاش کار دارم پس تا بعد...

راستی من از طرف مامانم به  همه دوست جونیا میگم خیلی خیلی ممنونم که به یادمون بودید و با پیام هاتون دل مامانو شاد کردید

مامانم هم به یاد همه شما بود من شاهدم

فعلا بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان مانی جون
5 آذر 90 20:47
خوش اومدی وای مامان سحر چه پسر نازیه خسته نباشی چه قد ذوقیدم
sara
5 آذر 90 21:38
سلام عزیزم خوبی؟کوچولوی نازتون خوبه؟خوش می گذره ممنون که اومدی و نظر گذاشتی با اجازتون من لینکت کردم به امید دیدار راستی قدم نو رسیده مبااااارک ایشالله که قدمش خیره
مامان محمد پارسا
5 آذر 90 22:44
سلام عزیز خاله قدمت مبارک نانازم یه فرشته کوچولوی ناز خدا بهت داده سحر جون خدا حفظش کنه بهتون تبریک می گم مامانی و بابایی
مامان تیارا
6 آذر 90 8:53
وایییییییییییییییییییییی سححححححححححر جون .چه پسر نازی داری هزار ماشاءاله .چقدر جیگر وناز .مبارک باشه عزیزم .هر روز به وبت سر میزدم و منتظر عکست بودم آراد جونم خیلی نازی عزیزم .اومدنت به این دنیا مبارک .از دیدنت خوشحالم آراد کوشولو .با آرزوی بهترینها برای آراد ومامان وباباش .سحر جون مراقب خودت وآراد گلی باش و میبوسمتون
مامان تیارا
6 آذر 90 8:55
وای سحر خیلی خوشحالم برات. خدا راشکر .خیلی ناز .بوس بوس
صفورا
6 آذر 90 9:14
چشمت روشن . قدم نورسیده مبارک.
منا مامان الینا
6 آذر 90 11:08
اینم یه بوس واسه آراد جون عزیزم همه ما منتظرت اومدنت بودیم تولدت مبارک گلم
مامان رادمهر
6 آذر 90 12:55
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فرناز مامان رادین
6 آذر 90 13:15
وااااای خدای من.تبریک می گم سحر جون.ایشاا... قدام گل پسری مبارک باشه براتون.خیلی خوشحال شدم.هر روز م اومدم سر می زدم که زودتر روی ماه آراد جونو ببینم. امیدوترم که حال خودتم خوب باشه. بووووووووس
مامان صفا
6 آذر 90 13:35
هورااااااااااااااااااااااااااااا آراد جون اومد مبارک مبارک.. قدم نورسیده مبارک خدارو شکر دیگه داشتیم می دقیدیم.. مامان سحر چطوره خوب حتمنی خوبه که پست واسه دل ما گذاشته... خوش اومدی آراد عزیزم خدای من چقدر شیرین... خدا براتون حفظش کنه.......
خاله هدي ياسمين زهرا
6 آذر 90 13:50
ماشااله ماشااله! مباركه مامان سحر جون. ديدي چقدر بي تابي كردي. ني ني نازي خودش دويد و اومد تو بغلت. هزار هزار تبريك و شادباش به شما و باباي آرادي ناز. انشااله ساليان سال در كنار هم شاد و سلامت زندگي كنين خيلي عكس ميخوايم يالله
مامان نینی طلا
6 آذر 90 13:58
اییییییی جاااااانم پسر اصفهانییییی! سحر جون بهت خیلی تبریک میگم.انشاالله به خوشی روزای خوبی رو بگذرونید.پسر چی نازتو به جای من ببوس
خاله جون
6 آذر 90 14:03
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

تولد فرشته کوچکتان مبارک

خیلی ممنونم خاله جونم

خاله جون
6 آذر 90 14:04
سلام آراد جونی خوش اومدی عزیییییییییییزم این پستتون که دیدم خیلی خوش حال شدم. مباااااااااااااااااارکه
مامان محمد عرفان
6 آذر 90 14:54
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای به دنیا اومدی آراد جون باز هم عکس بذارید سحر جون مبارک باشه ایشالا قدمش براتون پر از خیر و برکت و شادی باشهراستی خیلی ذوق کردم یادم رفت بپرسم خووووووبببببی ایشالا؟


ممنونم عزیزم آره خدا رو شکر مشکلی ندارم
مامان مانی جون
6 آذر 90 16:21
یه نظر خصوصی گذاشتم واست
الهه
6 آذر 90 18:46
وای سلام آراد جیگر.ای جان شما چه خوشکلی نازی...... مامانو اذیت نکنی هاااااااااا سحر جون مبارکت باشه عزیزززززززم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 آذر 90 21:20
هوووووووووووووووورا. آراد جون تولدت مبارک.
مامانی و بابایی تولد گل پسرتون رو تبریک می گم. به ما سربزنید خوشحال می شیم.


مامان پویان
6 آذر 90 22:37
وااااااااااااااااااای مبارک باشه من چقدر ذوق کردم چقدر نازه خوش به حالت که انتظارت تمام شد قدمش براتون خیر باشه
خاله فرنوش
6 آذر 90 23:41
وااااااااااای آراد کوچولوووو تولدت مبارک پســـــر ایشالا زودی بزرگ بشی ، آقا بشی گل پسر شبا خوب بخوابی مامانو اذیت نکنی ها سحر جون قدم نی نی کوچولوتون مبارک باشه سلامت باشید
فاطمه مامان آیلین
7 آذر 90 10:31
واااااااااااااااااااااای ...خوش اومدی آراد جون .چقدر بامزه ای تو ..چشم مامانی و بابایی روشن
saba-sara
7 آذر 90 12:38
salaaaaaaaaaam, ey janaaaaaaaaam, cheghad naze, tabrik migam sahar jooooooooooon ghadame no reside mobaraaaak
مامان ابوالفضل
7 آذر 90 13:09
سلامممممممممممممممممممممممم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکههههههههههههههههههههههههههه آراد جون ما هم اومد ماشاالله چقدر هم نازه
مامان محمدباقر
7 آذر 90 18:42
salammmmmmm ghadame n oreside mobarakkkkk
مامان آیدا
8 آذر 90 12:03
سلام عزیز خاله ببخشید خیلی وقت بود ازت بی خبر بودم اگه بری وبلاگمو بخونی می بینی چه پسر ناز و خوشگلی داریم ما هزار ماشا....صدتا بوس از طرف من و آیدا بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الهام مامان رامیلا
8 آذر 90 13:43
سلام عزیزم زمینی شدنت مبارک انشالله 120 ساله شی سحر جونم تبریک میگم بهت خیلی نازه خدا نگهش داره
نگار
8 آذر 90 15:44
سلااااااااااااااام عزیزم. تولدت مبارک. خیلی خیلی خوش اومدی. ان شااله هر چی زودتر نفس منم به دنیا می یومد.
مريم
8 آذر 90 16:28
جيگر جيگر.... واي عزييييييييييييييييييزم. خيلي نازو كوچولو. سحر اصلا باورم نميشه اين پسر تو.خيلي خوشحالم . براتون آرزوي سلامتي ميكنم هميشه!
يه بوس كوچولو برا آراد جونم


سلام گلم خودمم هنوز باورم نشده
ایشالا به زودی میبینمتون
بهار(مامانی شهراد)
8 آذر 90 17:00
سلام گل نازم پست جدید گذاشتم منتظرتم بیا پیشم
مامان محمد پارسا
8 آذر 90 20:17
مامان سانلی
8 آذر 90 23:37
سلام مامانی نی نی نو مبارک خیلی عسل عسلتر هم میشه ،ان شاا... صحیح و سالم بزرگش کنین و لذتشو ببرین که واقعا داشتن نی نی لذت بخشه.اگر دوست داشتین تبادل لینک کنیم خبرم کنین
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
9 آذر 90 10:22
سلام عزیزم. چه پسر مموشی !! خیلی خوش اومدی. خاله قوبونش بشه. نمی دونی ما چقدر منتظر اومدنت بودم. خدا رو شکر. سحر جان خسته نباشی عزیزم.
مامان تربچه
10 آذر 90 7:48
سلاااااااااااااااام آقا آرااااااااد رسیدن به خیر
كتي
10 آذر 90 12:24
سلام سحر جونممممممممممممممممم تبريككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك بوس براي اراد عزيز دردونه ام
مامان ترنم کوچولو
10 آذر 90 12:53
سلام عزیزم.ترنم منم 1 آذر به دنیا اومد.منم به یاد همه دوستان بودم.امیدوارم مامانای خوبی برا گلامون باشیم[
ممنونم عزیزم منم به یادهمه دوستان بودم اما در حال حاضر یه کم گرفتارم
ترنم کوچولو رو ببوس
مامان محمد پارسا
10 آذر 90 21:51
مامانی سلام ما منتظر خبرای جدید از ناناز هستیم
شیرین
19 آذر 90 10:10
به دنیا خوش اومدی گل پسر سحر عزیز بهت تبریک میگم
نازنین نرگس نفس مامان
24 آذر 90 2:22
خوش اومدی تو دنیا مامانی یه روزها و حسهایی رو تجربه میکنی عجیب