آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

پیشرفتهای پسرم

1390/10/17 11:07
نویسنده : سحر
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

خوبی گلکم

عمر من تو این 44 روزی که از زندگیت میگذره خیلی پیشرفت داشتی و گاهی کارایی انجام میدی که مامان میخواد درسته بخورتت

اولین حرکتی که خیلی خوشم میاد ، فشار دادن کف پاهات به زمینه ،(این حرکتت مخصوص موقع تعویض پوشکته) ، عزیزم تا متوجه میشی که قصد تعویض پوشکت رو دارم کف پاهای کوشولوتو میچسبونی به زمین و  کمر و باسنت رو بالا نگه میداری.   الهی مامان دورت بگرده 

دومین حرکتت قفل کردن دستات تو همیدیگست ، این حرکت رو وقتی داری شیر میخوری انجام میدی ، وقتی این ژست رو به خودت میگیری فکر میکنم خیلی بزرگ  و آقا شدی .   قربونت بره مامان

سومیش هم گذاشتن دستت زیر سرته موقعه خوابیدنت و جمع کردن خودت ، وایییییییییی که من فدات شم

خیلی واسم جالبه که سنگینی نگاه رو رو خودت احساس میکنی و موقعی که خواب هستی اگه کسی نگات کنه گوشه چشمت رو باز میکنی و یه نگاه میندازی(البته این توجیحه علمیه منهنیشخند)

موقع حمام کردنت صدات در نمیاد اما دو تا دستت رو مشت میکنی و حتی حسین رضا زاده هم نمیتونه مشتت رو باز کنه ، مامانی هم هی بهت میگه نخودچی کیشمیشاتو بده به من و دستت رو میشوره تا بالاخره بازشون میکنینیشخند

فعلا همینارو یادم بود

الهی مامان فدات شه عسسسسسسسسسسسسسیییییییییییسسسسسسسمممم......

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تیارا
17 دی 90 13:00
عزیز دلم .ماشاءاله به این پسر باهوش .سحر جون قدر این روزها را بدون وحسابی ثبتشون کن .چشم بهم بزنی آراد جون بزرگ شده وکاراشو یادت میره .خوش باشید .بوس بوس
مامان صفا
17 دی 90 19:17
سلام عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشید و جشن صدو بیست سالگی آقا آراد بگیرین... یه سوال دارم گلم شما چند هفته از بارداریتون میگذشت که آراد به دنیا اومد؟
مامان نازی نرگس
18 دی 90 2:54
الهیییییییییییییی به این گل پسر پاکوب به زمین
مامان مانی جون
20 دی 90 20:53
توجیه علمیه راستی راستی حس میکنن آخه بچه ها خیلی حساسن و هر چی بزرگ تر میشن در این موارد حساسیتشون کم میشه