آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

سه ماهگیت مبارک

1390/12/5 1:25
نویسنده : سحر
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

عزیز دلم

این روزا حسابی مشغولم دیگه واسم وقت نمیذاری عسلم

امشب بعد از سه بار خواب کردن جنابعالی در عرض 1 ساعت تونستم بیام یه مطلب بنویسم الان هم دارم تند تند مینویسم و خدا خدا میکنم که فعلا بیدار نشی گلم

عزیزم

سه ماهگیت مبارک البته با تاخیر ...

قربون اون شکل ماهت بشم

اصلا وقت نکردم که به موقع بیام و بهت تبریک بگم

آراد پسرم

باور کن این سه ماه از بهترین روز های زندگی من بوده با تمام سختی هاش و نگرانی هاش و مخصوصا واسه منه خوابالو بی خوابی هاش خیلی شیرین بوده

نمیدونی چه لذتی داره مادر شدن

همیشه فقط شنیده بودم که مادر شدن خوبه اما الان اعتراف میکنم بهترین حس دنیاست

متاسفم که نمیتونی حسش کنی

آراذ عزیزم

وقتی به گذشته نگاه میکنم ، میبینم چقدر زود داره میگذره انگار همین دیروز بود که یه فرشته کوچولو رو تو بغلم گذاشتن و گفتن این پسرته این عشقته

آراد نفسم

نمیدونی چقدر کوچولو بودی ، چقدر نحیف بودی

با اینکه الان هم کوشولویی اما به نسبت روزای اول واسه خودت مردی شدی

عشق من

خنده ات به صد دنیا می ارزه

وقتی بغلت میکنم ، وقتی نگام میکنی ، وقتی صدات میکنم ، وقتی میخندی ، وقتی بوت میکنم ، وقتی گریه میکنی

واییییییییییییییییییییییییییییییی نمیدونی دلم میخواد داد بزنم بگم عاشقتم بهترینم

آراد نازنینم

همه دل خوشی من تو شدی

واییییییییییییییییی آراد نمیدونی با اومدنت چقدر احساسم به احسان عمیق تر شده ازت ممنونم گلم

آراد هستی من

فکر میکردم برای دوره باردار بودنم خیلی دل تنگ بشم آخه خیلی حس قشنگی بود اما الان میفهمم که حس تو رو داشتن زیباترین حس دنیاست

گل بی خارم دوستت دارم

پسر قشنگم

 سه ماهگیت رو با وزن : 6500 گرم و قد: 63 سانی متر و دور سر: 42 سانتی متر تمام کردی (بگو ماشالا)

الهی مامان فدات شه  

چندتا عکس که در وقتای اضافه ازت گرفتم

بوسسسسسسسسسسسسسس هوارتا

گل گلدون من

ماه ایوون من

واییییییییییییییییییییییی درسته بخورمت

ملوسکممممممممممم

دورت بگردم

نفسمممممممم

عزیزم اینجا با کمک سر و گردن و کمرت سعی در نشستن داشتی متاسفانه عکست تار شدماشالا پسرممممم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان رومینا
4 اسفند 90 23:59
3 ماهگیت مبارک
سمانه مامان محمدباقر
5 اسفند 90 12:23
سلام ســـه ماهـــگي آراد جون مباركــــ
رادین
5 اسفند 90 12:46
اراد جونم 3 ماهگیت مبارک
الهه مامان رادین
5 اسفند 90 14:12
سه ماهگی آراد جیگر مبارک ماشالا ماشالا هر روز دوست داشتنی تر میشه ماشالا
یاسمن مامان رادین
5 اسفند 90 14:51
سه ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ترنم کوچولو
5 اسفند 90 15:41
مبارکه عزیزم.زیبا ترین مدل دوست داشتن و عشق ورزیدن مادرونه شه
mamane Ali
5 اسفند 90 19:08
چه بزرگ شده آقا کوچولو .. ماشالله .. سه ماهگیت مبارک آراد جون
مامان تیارا
6 اسفند 90 9:20
ای جونم چه جیگری شدی .ماشاءاله سه ماهگیت هم مبارک
مامان کیان
6 اسفند 90 11:30
سلام سحر جون.خوبی عزیزم؟آراد جون رو 10 تا بوسش کن از طرف منخیلی نمکی شده ماشاالله
بهار(مامانی شهراد)
7 اسفند 90 12:01
........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . زود بیا دنبالم آپ کردم...
منا مامان الینا
8 اسفند 90 2:24
تولدت 3 ماهگیت مبارک عسسسسییییسسسسسم
منا مامان الینا
8 اسفند 90 2:33
الان عکسهاش رو دیدم باز نمیدش واسم واااای سحر چقدر بامزه شده الهیییییی میخوام بخولمش قیافه اش تغییر کرده ماشالا چقدر دوست داشتنی تر تر تر تر شده آراد جون عاااااشقتم
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 17:29
سلام ناناز خاله سه ماهگیت مبارک تموم عکس هات رو دیدم خیلی ناز و ملوس شدی عزیز خاله
مامان ابوالفضل
8 اسفند 90 21:28
سه ماهگیت مبارک
sara
9 اسفند 90 17:53
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
خاله جون
10 اسفند 90 14:41
سومین ماهگردتو تبرییییییک میگم عزیزم
سمیه مامان ارمیا
10 اسفند 90 16:57
سحر جونم سلام.عزیزم نمی دونم چرا وقتی این ممطلب رو که نوشتی می خوندم اشک تو چشام جمع شد. واقعا که مادر بودن خیلی زیباست. انشالاه که همیشه در کنار همسرت و آراد جون خوش و خرم باشی.
مریم مامان عسل
11 اسفند 90 5:15
سه ماهگیت مبارک گل خاله! ________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خوشحال میشم سر بزنِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
راضیه مامانی محیا
11 اسفند 90 13:17
سلام گلم تولد سه ماهگیت مبارک باتاخیر چون الان وبت را دیدم خیلی خوشکله امروز کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه با اجازه میخوام لینکتون کنم
مامان نسترن
12 اسفند 90 2:11
مبارک باشه عزیزم. الهی همیشه سالم باشی. خانومی راستش من چند بسته پوشال رنگی گرفتم اما هنوز نمی دونم چه طور میخوام هفتسینمو بچینم.
مامان مانی جون
13 اسفند 90 22:33
وای قربونت برم من
مامان آراد
14 اسفند 90 14:41
سلام گل پسر...سه ماهگیت مبارک خاله... ماشالا پسمل ناناسی شدی...
مامان ماهان
19 اسفند 90 15:16
خدا حفظش کنه خیلی ماهه