آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

از سر عاشقی....

1391/1/30 19:09
نویسنده : سحر
634 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من عشق میکنم با خنده هات ، عشق میکنم وقتی سرتو رو شونم میذاری و میخوابی ، عشق میکنم وقتی محکم به بغلم میچسبی ،عشق میکنم وقتی بهم زل میزنی و میخندی ، عشق میکنم وقتی خوابت میاد و به عکس بابات نگاه میکنی و لبخند میزنی و به زور چیشمای خوشگلتو باز نگه میداری ، عشق میکنم وقتی صدای باباتو میشنوی و میخوای پرواز کنی ، عشق میکنم با قهقهه هات واسه بابات ، عشق میکنم با بودنت ، با نفس کشیدنت ....

دنیامون شدی و زندگیمون رو قشنگتر کردی ،ممنونم فرشته کوچولوی من به خاطر حضورت

خدایا ممنونم از این همه لطف و کرمت ، ممنونم به خاطر ارزنده ترین هدیه ات، ممنونم که ما رو لایق دونستی

خدایا ممنونم که مارو عاشقتر کردی ، ممنونم که این همه چیزای خوب بهمون دادی

خدایا ممنونم به خاطر وجود احسانم

امروز احساس میکنم خیلی عاشقترم   niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

                 niniweblog.com

خدایا به همه اونایی که در آرزوی فرشته کوچولو هستن نگاه کن و اجابت کن دعاشون رو

آمین.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تربچه نقلی
31 فروردین 91 9:25
بسیار زیبا احساست رو گفتی سحر جون چقدر حس هامون شبیه همه
مامان مانی جون
31 فروردین 91 15:07
عشق میکنم وقتی عشق میکنی
مامان آیدین
1 اردیبهشت 91 1:28
سلام دوست عزیزم آیدین من تو مسابقه عکس نی نی متفکر وب مامی صدرا وصهبا جون شرکت کرده ممنون میشم به آیدین من رای بدین اینم آدرس وب مسابقه http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php با سپاس فراوان
مامان ساینا
1 اردیبهشت 91 20:28
واقعا همینطوره که نوشتی سحر جون. خیلی این فرشته ها دوست داشتنی هستن. همه زندگی ما رو پر شادی می کنن. من که روزی هزارن بار خدا رو به خاطر داشتن چنین نعمتی شکر می کنم.
مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 17:33
خیلی زیبا و با احساس بود