آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

قند عسلم شمارش معکوس ما هم شروع شد......

1390/8/4 14:52
نویسنده : سحر
785 بازدید
اشتراک گذاری

 

     "تقدیم به یگانه گوهر وجودم"Shukhi.Com

عاقبت در يك شب از شب هاي دور

كودك من پا به دنيا مي نهد

آن زمان بر من خداي مهربان
نام شور انگيز مادر مي نهد       niniweblog.com

بينمش روزي كه طفلم همچو گل

در ميان بسترش خوابيده است

بوي او چون عطر پيك ياس ها
در مشام جان من پيچيده استniniweblog.com

پيكرش را مي فشارم در برم

گويمش چشمان خود را باز كن

همچو عشق پاك من جاويد باش

در كنارم زندگي را آغاز كنniniweblog.com

 

خدایا ،مهربانا .......

از تو سپاسگذارم هر لحظه و هر نفس

چقدر رحیمی که به چون منی بهترین دنیا را عطا میکنی؟؟؟؟؟؟؟

من سراپا تقصیرم اما تو ای بهترین!

خاک خشک وجودم را کشتزار محصولی عظیم کردی

من که تا این حد بی مقدارم حالا بسان صدفی شده ام گرانبها ....

در باورم نمیگنجد مرواریدی در دل دارم که تو او را عاشقانه دوست داری

قسم میدهم تو را به عزیزترین مخلوقت

به من توان بده تا امانت دار خوبی باشم

مرا در اغوش بگیر چرا که من بسان طفلی ضعیفم

آمین.

کودک دلبندم

بیصبرانه روزشماری میکنیم برای دیدنت هر چند که نمیدانیم در این ورطه پهناور چه سرنوشتی در انتظار توست اما بدان پدری دلسوز با قلبی به وسعت آسمان و مادری که همه لحظات عمرش را به پایت خواهد ریخت مشتاقانه منتظر ورودت هستند

 آراد جونم عاشقتیمماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مریم مامان عسل
4 آبان 90 17:37
هوراااااااااااا! ورود به ماه 9 مبارک! فکر کنم عسلی یه سه چهار روزی زودتر از آراد جون به دنیا بیاد. ای خدا کمک کن سالم به دنیا بیاریمشون. آمین!


آمین
مرسی مریم جونم
ما منتظر دیدن کوزه عسل شما هستیم
عسل جونم سالم بیا خاله
سارا-سبا
4 آبان 90 20:59
خدایا حكمت قدمهایی را كه برایم بر میداری آشكار كن تا درهایی را كه به سویم
میگشایی ندانسته نبندم و درهاییكه به رویم میبندی به اصرار نگشایم
با يه مطلب جديد آپ هستيم خوشحال مي شيم سر بزنيد

اااا سحر جون عكس سيسموني بزار برامون باشه؟


ممنونم دوست جونیا
حتما میذارم منتظر رسیدن سرویس خواب پسرم هستم
مامان مانی جون
5 آبان 90 11:37
رمزو خصوصی میذارم
سارا
5 آبان 90 14:47
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم شاد باشه من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد


ممنونم
خاله هدي ياسمين زهرا
5 آبان 90 22:41
خيلي زيبا بود!اساسي تحت تاثير قرار گرفتم انشااله اين روزهاي انتظار هم به خوبي پشت سر گذاشته بشن و هديه زيباي خداوند در كمال صحت و سلامت در آغوش شما جاي بگيره. ما هم بي صبرانه منتظر زميني شدن آراد آرزوهاي آسماني شما هستيم. سالم باشيد


ممنونم خاله هدی
مامان نینی طلا
6 آبان 90 17:57
آراد جون انشاالله سالم و قوی به دنیا بیای


مرسی خاله جونم
مامان نیایش
6 آبان 90 20:09
سلام خانومی ان شا الله که پسر گلت به موقع و به سلامتی به دنیا بیاد سعی کن تو این مدت باقیمانده نهایت آرامش رو داشته باشی و به شیرینی هاش فکر کن فقط


ممنونم عزیزم
نیایش جون رو ببوس
خاله جون
6 آبان 90 22:45
انشالله که آرادجون عزیزمون بسلامتی تو بغل مامان گل می کنه
آراد جونی ما هم خیلی منتظرت هستیم عزیزم:
X


مرسی خاله جونم
مامان تيارا
7 آبان 90 13:22
سلام سحر جون .افروز هستم .اميدوارم آرادجونم صحيح وسالم بياد تو بغلت .خوش به حالش كه مامان به اين با ذوق وسليقه اي داره .قدر اين روزاتو بدون و براي ما هم دعاكن . ميبوسمت


مرسی گلم
تیارا گلی رو ببوس
مامان تيارا
7 آبان 90 13:30
سحر جون با اجازت در وبلاگ تيارا لينكت كردم


مرسی عزیزم
معصومه مامان سهند
7 آبان 90 14:47
دوست دارم عزیزم بدو بیا آپم خاله جونیییییییییییییی


مرسی خاله جونم
الهام مامان رامیلا
7 آبان 90 19:53
وای پس ما کی میتونیم آرد جون رو ببینیم زود بیا خاله کم طاقت شدیم


خاله جون منم خسته شدم دیگه دارم با خودم کشتی میگیرم
میخوام زود بیام بیرون ببینم چه خبره
اما مامانم میگه به موقع بیا
مریم مامان درسا
8 آبان 90 3:26
سلام سحر جون
تبریک میگم ماه نهم بارداریتو
خیلی خیلی مواظب خودت و آراد جونم باش


ممنونم مریم جونم درسا گلی رو ببوس
shima
8 آبان 90 22:58
*:الهی قربونش برم من دیگه چیزی نمونده آرادجونیمون دنیا بیاد


مرسی خاله
الهام مامان رامیلا
9 آبان 90 17:28
########______________________
___####____________________________
___####______سلام دوستگلم_____
___####______________________________
___####______________________________
___####_____________________________
___####_________________________________
___####______###______###_______________
-########__#####___#####_____________
___________#######__######______________
__________################______________
__________################______________
___________###############______________
____________#############_______________
_____________###########_____###___###__
______________#########______###___###__
_____________ __#######_______###___###__
________________#####________###___###__
__ ______________###_________###___###__
_________________#___________#######___
_____________________________#####__





ممنونم عزیزم
فاطمه
10 آبان 90 10:46
سلام سحر جون،خوبی؟میگم الکی دلمونو گرم کنیم تا بلکه این ماه آخری که کش اومده زودتر بگذره،چیزی نمونده تا 12 آذر،ولی این وروجکی که من میبینم تا آخر آذر هم خیال اومدن نداره،به قول خودت شمارش معکوس شروع شده...32!31!30!29..................


آره فاطمه جون دیگه خیلی خیلی داره دیر میگذره
شیرین
10 آبان 90 14:38
سلام...
دیگه کم مونده آراد جوووون بیاد بغلت.
ایشالله به سلامتی دنیا بیاد.
بووووووووووووووووووووووووس


ممنونم شیرین جونم
مريم (دختر خاله مامانت)
10 آبان 90 14:47
سلام. واي آراد جونم بيبين از همين الآن مامانت داره واست سنگ تموم ميذاره.ايشالا كه هميشه سالم باشين.همه در آرزويه ديدنتن.دوستون دارم


مرسی مریم جونم
خاله مریم منم از تو شیکم مامانم واست بوس میفرستم اما مامانم یادش میره که بهت بگه
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس هوارتا
منا
10 آبان 90 21:09
سحر جون نظر من کو پس؟
کی خوردش؟؟؟؟؟؟


منا جونم نظری ثبت نشده بود گلم

عزیزم درسته من خیلی شکمو هستم اما به خدا من نخوردمش

خاله جون
10 آبان 90 22:10
...°سلام ....O .......°o O ° O .................° .............. ° آپم ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O .....o ...........O..........O آپم ............° o o o O ......................? ...................? ...............? آپم ...........? ........? ....? . ? آپم *?´¨) ¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨) ______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.بای.
خاله هدي ياسمين زهرا
10 آبان 90 23:20
آرادي جون چندم مياي؟ منتظريم


تو پست بعدی مامانم اعلام میکنه که کی میام


خاله هدی جونم بهم نگو آرادی جون لطفا بگو آراد جون مرسی
مامان نرگس
11 آبان 90 10:04
الهی....چه شعر زیبا و با احساسی
انشالله به سلامتی
آراد جونم بدنیا بیاد


ممنونم عزیزم
مامان ترنم کوچولو
11 آبان 90 11:34
سلام عزیزم امیدوارم آراد جون سالم و سلامت بیاد بغلت مامان گل.به ما سر بزنید خوشحال میشیم.


مرسی عزیزم حتما
ریحانه
11 آبان 90 12:16
سلام عزیزم...
ایشالا به سلامتی این روزای باقیمونده رو هم طی میکنی و عشقت میاد تو بغلت...
عزیزم خودتو حسابی واسه مادر شدن آماده کن چونکه کار سخت اما همراه با لذتیه.
بهت تبریک میگم که شمارش معکوست شروع شده...
منو پسرم رو هم دعا کن.


ممنونم ریحانه جون
ایشالا هر دو تون سلامت باشید
سارا
11 آبان 90 20:37
سلام سلام خوبيد خوشيد؟ببخشيد زودي اومدم كه زودم برم مي خواستم بهتون بگم دقيقا 4روز ديگه تولد من و سبا هست من مي خوام سبارو غافلگير كنم تو وبلاگمون و براش الان يه مطلب نوشتم كه تاريخ انتشارش 15 آبان از الان شما دعوت هستيد فقط لطفا تا قبلش نظر نزاريد در رابطه با تولد اميدوارم كه بتونيم با كمكتون يه جشن خوب راش تووبلاگمون بگيريم
پس 15آبان يادتون نره ها خب؟
مرسي مثل هميشه

حتما عزیزم

نازنین نرگس نفس مامان
12 آبان 90 0:01
سلام مامی آرادجون لطفا این شبها و روزهای آخر رو حسابی استراحت کن و بخواب کلی خواب ذخیره کن که باید یه مدت بی خوابی بکشی
یه خونه تکونی حسابی هم به دیگرون بگو واست انجام بدن که بعدا با آرادجون نمیشه آخه میخواد لالا کنه باید سکوت مطلق باشه

یهوووووووووووووووووو چند وقت دیگه تالاپی آراد می افته توبغلت و غرق بوسه میشه

مرسی عزیزم از راهنماییت
حتما

معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:57
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین
قربون این پسر عسل بشم من که هنوز نیومده یه نی نی سایت رو عاشق خودش کردهههههههههههه


ممنونم معصومه جونم