آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

هفته ایی که گذشت

1390/9/12 1:51
نویسنده : سحر
653 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام به همه دوست جونیا

من خیلی خوشحالم که تو این دنیام ، اطرافیانم هم از بودن من خیلی خوشحالن مخصوصا مامان و بابام

بابام خیلی از بودن من خوشحاله به خاطر من زودتر میاد خونه و در طول روز چندین بار با مامانم تماس میگیره و جویای حال من میشه، اما هنوز نمیتونه منو خیلی خوب بغل کنه ، فکر کنم یه خورده میترسه ، میترسه که منو زمین بندازه، اینم یه عکس با بابا جونم

من و بابا جونم

 

این روزا خیلی خوبه آخه من هر کاری میکنم همه ذوق میکنن مخصوصا مامانم

من بخندم بقیه ذوق میکنن ، گریه کنم ذوق میکنن ، حتی وقتی بوووووووووووق هم میکنم ذوق میکنن

نمیدونم این روند تا کی ادامه داره اما خیلی خوبه منم فعلا دارم حال میکنم

اما گاهی من یه کارایی میکنم و مامانم شروع میکنه به گریه کردن مثلا چند روز پیش (معذرت میخوام) من دیش نکردم و مامانم گریه کرد روز بعدش من زردی گرفتم با درجه 5/13 که پس از یک روز به 7/15 رسید و خانم دکی گفت باید تو دستگاه مخصوص بخوابم واسه همین دوباره مامانم کلی گریه کرد

دو تا مامانی هام هم هی به مامانم میگفتن گریه نکن خوب نیست اول باید به فکر سلامت خودت باشی اما مامانم گوش شنوا نداره

بالاخره من 4 روز تو دستگاه خوابیدم و خدا رو شکر الان بهترم

دیشب هم من خیلی پسر خوبی بودم و مامانم تند وتند ازم عکس میگرفت و مامانیم هم مامانم رو دعوا میکرد و میگفت انقدر تو صورت بچه فلش نزن اما مامانم گوش شنوا نداره

بعد توقع داره وقتی من بزرگ شدم گوش شنوا داشته باشم به نظرتون امکان پذیره؟؟؟؟؟؟؟

 

عکسای جدیدم رو مامانم واستون گذاشته

وقتی خوابم

وقتی خوابم و ریلکسم

وقتی تو خواب لبخند میزنم

وقتی از خواب بیدار میشم و یه کم با خودم خلوت میکنم

وقتی دلم میخواد حرف بزنم اما نمیتونم

وایی خدایا نمیدونم چرا همش دستام میاد سمت صورتم؟؟

خوب اینم از عکسام خوشتون اومد؟؟

مامانم که خیلی خوشش اومدهنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

واسه امشب فکر کنم کافی باشه تا بعد ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان تیارا
12 آذر 90 8:32
وای عزیز دلمممممممم.آرادجون من تیارا هستم به مامانم گفتم برات بنویسه ماشاءاله خیلی نازی .دیدی این مامان چقدر ذوق ماهارو دارند؟ مامان منم مثل مامان تو ببشخید حتی برای پی پی هام ذوق مبکرد اه اه ا ه .به مامانت بگو حرص نخور مامان تیارا هم روزهای اول از این حرصها خیلی خورد شاید هم بیشتر ،به حرفهای اطرافیان هم گوش نمیداد .فقط شیر حرص به من داد خوردم منم توی دلم بهش میخندیدم که اینقدر ترسو شده .البته آراد جون تو که خودت میدونی این مامان ها نگرانند ،حق هم دارند طفلکی ها .آراد جون زودتر بزرگ شو تا با هم بازی کنیم.آراد نانازی خودت ومامانتو میبوسم .تازه یاد گرفتم بوس کنم


یه دنیا بوس واسه تیارا جونم
مامان رادمهر
12 آذر 90 10:38
خیلی نازهههههههههه ، خدا حفظش کنه
مامان صفا
12 آذر 90 12:06
سلام سحر جون ماشاالله پسرت دیگه داره مرد میشه.. عکساشم مثل خودش ماه... خدا حفظش کنه برا مامان و باباش
خاله جون
12 آذر 90 13:11
....................................................... .......................................... ....................................................... .................................................. .................................................. .................................................. ............................... ..................................... ..................................... ..................................... .........................
مامان ترنم کوچولو
12 آذر 90 14:20
سلام مامان جونی نینی هامون یه روز با هم فرق دارن.خدا برات حفظش کنه.منتظرتیم
مریم مامان درسا
12 آذر 90 15:42
الهی من ربون اون قیافه ی نانازت بشم آرادی جونم
مریم مامان عسل
12 آذر 90 16:59
مبارک مبارک تولد آراد جونی مبارک.قربونت بشم خوشگل خاله. انشالا که همیشه سالم و سلامت زیر سایه مامان و بابات و بزرگترا باشی عزیز دلم. بیا عسلی رو ببین سحر جون. آپم.
مامان ابوالفضل
12 آذر 90 19:16
سلام سحر جون خیلی خوشحالم برات بخاطر داشتن آراد جون ماشاالله خیلی هم نازه این آقا پسر خدا حفظش کنه امیدوارم تو زندگی به بهترینا برسه
مامان محمدباقر
12 آذر 90 23:48
salam mashallah be arad nazemoon khoda hefzesh koneeeeee mamnoonam ke be ma sar zadi khoda raftegane shoma ra ham rahmat kone
mamane Ali
12 آذر 90 23:55
سلام سحر جون .. چه نازههه این آقا پسرررر .. چه کوچولووههه .. ماشالا .. خدانگهش داره
عاشق همت
13 آذر 90 13:12
گل][گريه] شمر گويد گوش کردم تا چه خواهد از خدا جاي نفرين زير لب ديدم دعا دارد حسين السلام عليک يا ابا عبدالله روحي وارواح العالمين لک الفذاء[گريه][بدرود
مامی مائده
13 آذر 90 21:38
معلومه که خوشمون اومده
خاله هدي ياسمين زهرا
14 آذر 90 0:18
عالي بود كوشمولوي خوردني. راستي اين دوروز تاسوعا و عاشورا برامون حتما دعا كني ها. يادت نره شاه پسمل خومزه
فاطمه
16 آذر 90 20:43
مبارکه سحر جونی خیلی خیلی نازه عزیزم قدمش مبارک
مامان ماهان
17 آذر 90 15:12
خیلی ناززززززززززززززززززه خدا حفظش کنه عزیزم
مامان کیان
30 آذر 90 11:46
اییییییی جانم جوجه کوچولوووووو