آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

دومین ماهگرد پسرم

1390/11/2 14:16
نویسنده : سحر
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آراد جونم

عزیز دلم

امروز دومین ماهگردته ، امروز 2 ماهه که شدی همه دنیای من و بابا

عشق من

نمیدونی چقدر لذت داشتنت ، بغل کردنت ، بو کردنت و .... زیاده

 نمیدونی چه کیفی میکنم وقتی نگات میکنم قشنگم

ایشالا سالیان سال خوش و خرم زندگی کنی

دوست دارم عزیزم

2 ماهگی پسرم

عشق مامان در پایان 2 ماهگی سرش رو نگه میداره

گردن نگه داشتن گل پسرمَ

 

ای جونممممممممممممممم

 

عشق مامانشششششش

وایییییییییییییییییییییییییییییییی بخورمتتتتتتتتتتت عزیزم

عمر منننننننننننننن

 

نازنینمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیان
2 بهمن 90 16:02
آراد جون دو ماهگیت مبارک باشه خاله
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 16:24
سلام.مبارکه عزیزم
مامان مانی جون
2 بهمن 90 17:22
قیافه رو تو رو خدا چه کلاسی گذاشته قربونت برمکه اینقده جیگری
مریم مامان عسل
2 بهمن 90 17:57
عزیزم دو ماهگیت مبارک. خیلی جیگرتر شدی ماشالا. سحر جون خدا قوت! من خسته ام اما چه کنیم این کوچولوها به ما نیاز دارن! باور کن خیلی ضعیف شدم. آراد جونمو ببوس از طرف من.
مامان ماهان
7 بهمن 90 23:24
خیلی جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگری آراد جونمممممممممممممممم
مامان رادين
9 بهمن 90 16:09
نازي آراد جون خيلي دوست داشتني هستي خيلي وقته به ما سر نزديد ها فكر كنم حسابي سر مامني رو گرم كردي