آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

پسرم واکسن زد

1390/11/2 15:29
نویسنده : سحر
517 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

دیروز  1 بهمن ماه واکسن های 2 ماهگیتو زدی

یه واکسن خوراکی و 2 تاش تزریقی بود که تو 2 تا پاهای کوشولوت زده شد

عزیزم فکر کنم یه کمکی درد داشت که با پستونک حواستو پرت کردم

روز اول کمپرس اب سرد و روز دوم کمپرس گرم

از دیشب یه کمی پای چپت سفت شده و فقط یه کوشولو نا ارومی میکنی ایشالا به زودی خوب میشی

خدا رو شکر تب نکردی ، قطره استامینوفن 2 برابر وزنت هر 4 ساعت بهت میدم که من قبل از اینکه بریم درمانگاه واست شروع کردم

دیروز وزن و قدت هم اندازه گیری شد

وزنت : 5300 گرم (بگو ماشالا)

قدت : 60 سانتی متر(ماشالا عزیزم)

ایشالا روز به روز پهلوون تر بشی گلم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 ناناس مامان

جدیدا یاد گرفتی جیغ میکشی  ....  خیلی بانمک جیغ میزنی

تازگی دستاتو خیلی دوست داری همش تو دهنته .... نه یکی که هر دو تاشو میخوای با هم تو دهنت کنی

حدود 10 روزی هست که توی خواب خنده های صدا دار میکنی مثل اینکه از یه چیزی خیلی ذوق میکنی

وایییییییییییییی عاشق آب هستی .. عاشق حمام کردنی.... مثل مامانت

موقعی که میشورمت یا حمام میکنی صدات در نمیاد

عشق من

از همون روزای اول شب و روزت رو پیدا کردی و شبا حدود 11:30 یا 12 وقتی میخوابی تا 3 الی 4 ساعت بیدار نمیشی وقتی هم که بیدار میشی شیر میخوری و میخوابی تا 7:30 صبح

اما سر ساعت 7:30 بیداری و هر چی مامان التماست میکنه که یه کمه دیگه بخوابی فایده نداره

آخه مامانت خیلی خوابالووه برعکس بابات که اصلا خواب نداره متاسفانه تو این مورد به بابات رفتی

صبحها وقتی بیدار میشی باید پاهاتو بشورم بعد بدنتو ماساژ بدم و پودر بزنم و گاهی هم روغن میزنم

بعدش مامی بشی و لباساتو بپوشی و شیر بخوری و بعد دراز بکشی تو رختخوابت و دستاتو بخوری و مامان باهات بازی کنه تا خسته شی یا 3 ساعتی بگذره و موقع شیرت بشه و بعدش خوابت بگیره

عمر منی نفسمممممممممممممممممممممممممممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 16:26
سلام گلم خدارو شکر که زیاد اذیت نکرد به خاطر واکسن و خدا رو شکر که شبارو زیاد اذیت نمیکنه.برا آراد جونو اینم برا مامانی
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 16:27
آپم با عکس
مامان مانی جون
2 بهمن 90 17:29
بمیرم برات دوماهگیت مبارک گلم چه پسر خوبی که مامانشو اذیت نمیکنه سحر جونم مانی من تا 12 ظهر میخوابه و منم حالشو میبرم هههههههه حسد نکنی ها چششم نزنی به جون خودم اگه فردا زود پا شد میگم سحری چشش زده میگم آراد جونم برگتر شه اید بیشتر بخوابه گر چه میگی باباش سحرخیزه
masome
3 بهمن 90 0:18
وای کوچولو.دقیقا کاراشون مثل همه نی نی های دیگه ی.خیلی با مزه ای
منا مامان الینا
4 بهمن 90 1:28
سحر جون 2 ماهگی گل پسرت مبارک باشه وای من از حالا تب کردم واسه واکسن 2 ماهگی الینا!
الهه
4 بهمن 90 18:10
ماشالا به آراد کوچولووووو. ایشالا همیشه سالم باشه
مامان تیارا
5 بهمن 90 10:18
به به چه گل پسری .خدا حفظت کنه خاله جون
نانی
6 بهمن 90 9:43
قربونت بشم عزیزم ایشااله همیشه سالم باشی
عسل کوچولو
6 بهمن 90 17:18
سلام آراد جونی. منم واکسنمو زدم. ما خیلی شجاعیم مگه نه؟! دوماهگیت هم مبارک
مامان ماهان
7 بهمن 90 23:25
الهی که همیشه سلامت باشه