آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

سفر به خونه مامانی

1390/7/21 13:36
نویسنده : سحر
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرادم

پسر گلم

دیروز اومدیم پیش مامانی و یه مدت هم اینجا میمونیم بابا ما رو رسوند و دوباره برگشت

آخه خیلی گرفتاره ، سر خودشو خیلی خیلی شلوغ کرده

اما همش به خاطر من و شماست قشنگم

دیروز تا از اصفهان راه افتادیم من دلم تنگ شد و اشکم در اومد Shukhi.Com

میخواستم که نیام اما احسان جونم گفت نه برو تا یه مدت هم استراحت کن هم به نی نی برس

به هر حال دیروز جز گریه کار دیگه ایی نکردم معذرت میخوام پسرمShukhi.Com

تا آخر شب هم 50 بار به احسانم زنگیدم بنده خدا چیزی نگفت اما فکر کنم کلافه شده بود از دست من

قند عسلم

قدر باباتو باید خیلی خیلی بدونی

خیلی زحمت میکشه

انشالا به طور مفصل واست تعریف میکنم که چقدر بابات سختی کشیده

احسانم همیشه میگه از وقتی من اومدم تو زندگیش ، برکت آوردم واسش و همه اینها رو از لطف خدا میدونه

از وقتی هم که ما فهمیدیم شما مهمون دل مامان شدی برکت زندگیمون چند برابر شده Shukhi.Comو احسانم همیشه خدا رو شکر میکنه Shukhi.Com

عزیزم البته نباید هیچ وقت سختی هایی که بابات میکشه رو فراموش کنیم و شما هم ایشالا باید مثل بابات یه مرد کاری و سخت کوش بشی (البته امیدوارم )

یادت باشه بابات از زیر صفر شروع کرده و حالا هم با امیدش به خدا و پشتکارش به اینجا رسیده

امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت و موفقیتش باشیم

الانم خیلی خیلی باید دعاش کنیم تا تو کارش مشکلاتش حل بشه

راستی دیشب بابا کلی سفارش منو به شما کرد که مراقبم باشی Shukhi.Com

آخه وقتی بابا  نیست شما مرد منی عزیزم

جیگر مامان

من و بابا عاشقتیم Shukhi.Com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان رادين
21 مهر 90 14:58
سلام
ان شا الله سفر خوبي داشته باشي.
آراد كوچولو هم مث باباش موفق باشه.
حسابي مواظبش باش الان اون كوچولو گريه وخنده مادرش رو درك مي كنه


ممنونم عزیزم رادین جونم رو ببوس
مامان نرگس
21 مهر 90 15:59
سلام خاله ناز بشه این آقا پسر
ممنون به ما سر میزنی


خواهش عزیزم
مامان نرگس
21 مهر 90 15:59
سارا-سبا
21 مهر 90 21:40
سلاااااااام. عزيزم اميدوارم كه پسرت سالم و تپل مپلي باشه و با گذاشتنه قدمش توي خونه و زندگيتون بركت عظيمي رو با خودش بياره


ممنون دخملای گل
خاله هدي ياسمين زهرا
21 مهر 90 23:42
غصه نخور مامان ني ني! آرادي هم غصه مي خوره براش خوب نيست. خدا رو شكر كه باباي آرادي سالمه و براي خانواده اش تلاش ميكنه.


مرسی خاله جون
مامانم قول داده غصه نخوره
مامی مائده
22 مهر 90 10:37
ایشالا که بابای آراد جون همیشه تو کارش موفق باشه


ممنونم مائده جونم
رادین کوچولو
22 مهر 90 16:14
امیدوارم هر چه زودتر بابایی بیاد پیشتون


واییییییییییییییییییی مرسی عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 23:36
خوش بگذره خونه مامانی آرادجون حسابی خودت رو تقویت کن نذاری مامانی تکون بخوره ها


بوس عزیزم