آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

چرا تغییر وبلاگ؟؟؟؟

1390/7/22 12:11
نویسنده : سحر
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم Shukhi.Com

خوبی مامان جان Shukhi.Com

الهی من به فدات ، اومدم تا بگم چرا آدرس وبلاگت تغییر کرد آخه چند تا از خاله ها و دوستام سوال کرده بودن سوال

عزیز دلم از روزی که جنسیتت معلوم شدShukhi.Com به طور جدی پیگیر اسم واسه شما عزیز دلم شدم و چند تا اسم هم انتخاب کردم و با بابایی در میون گذاشتم Shukhi.Com

احسان جونم هم منت بر من گذاشت و گفت 9 ماه داری همه سختی ها رو تحمل میکنی پس تصمیم با خودته

ولی بهتر با بابایی و مامانی هم مشورت کنی تا هرچی صلاح دونستن

به همین خاطر تصمیم نهایی رو گذاشتیم واسه لحظه ورودت

اما برای اینکه بتونم باهات صحبت کنم و صد البته چون اسم آراد به دلم نشست قرار شد به طور موقت صدات بزنیم آراد تا موقع ورودت که تصمیم نهایی رو بگیریم

باز هم باید بگم اما

اما توی مهر ماه یه اتفاقاتی افتاد که همه رو واست نوشتم تا وقتی بزرگ شدی خودت بخونیشون و اگه زنده بودم واست تعریف میکنم

به خاطر اون مسائل من و بابا تصمیم گرفتیم اسمت همون آقا آراد باشه

چون تو آراینده زندگی ما هستیShukhi.Com و فرشته کوچولویی که مطمئنا دل مامانی رو خیلی شاد میکنیShukhi.Com

واسه همین 9 مهر ماه من تمام مطالب وبلاگ قبلی رو به این وبلاگ که با اسم آراد جونه منتقل کردم امیدوارم از اسمت خوشت بیاد عزیزم

 البته نظر خانواده بابا رو هم قبلا در مورد اسمت جویا شدم و تایید هم گرفتیم

پسرم میخوام بدونی که قبلا دلایلم واسه داشتن یه فرزند خیلی خیلی متفاوت بود با دلیلی که امروز دارم

اما امروز تنها دلیلم دل خودمه و واسه هزارمین بار میگم ، از اینکه خدا تو رو مهمون دلم کرد ممنونشم شاید اگه این روزا تو تو دل من نبودی    niniweblog.com  خیلی بهم سخت تر میگذشت ولی خدا رو شکر که خوب و بد میگذره و فقط  یه خاطره تلخ یا شیرین واسه آدم میمونه و آدم میتونه با وجود خاطراتش تصمیم بگیره که چه جوری تلافی کنهShukhi.Com

ای کاش واسه من هم این روزا یه خاطره شیرین میشد اما ....

امروز فهمیدم که آدم باید فقط به خاطر خودش زندگی کنه (گرچه قبلا اینجوری فکر نمیکردم و معتقد بودم آدمیزاد زندگی میکنه و تو زندگی با خیلی ها در ارتباطه پس باید به خواسته های دیگران هم احترام بذاره و واسشون ارزش قائل باشه اما از این لحظه نه )

امیدوارم هیچ گاه تو به این نتیجه نرسی

امیدوارم خدا تو رو به من و احسانم و ما رو به تو ببخشه قسم میخورم اینجوری که دیگران به چشم من اشک دادن من به چشم تو اشک نمیدم

من یه عذر خواهی به احسانم بدهکارم به خاطر دلایلم

دلایلی که تا 1 ماه پیش داشتم اما الان نه و هیچ ارزشی هم واسم ندارن

از همین جا میگم عزیزم احسانم معذرت میخوام Shukhi.Com

همیشه و همه جا تو حامی من بودی بهترینم

Shukhi.ComShukhi.Com

عزیزم فکر کنم در آینده بگی چه مامان وراجی دارم Shukhi.Com

معذرت که سرت رو درد آوردم

نفسمونی عمرمShukhi.Com

راستی یادم رفت بگم  الان دایی علی(پسر عمه من، من خیلی دوسش دارم و امیدوارم جای خالی داییت رو واست پر کنه و همیشه سالم بمونه )اومده و داره وسایل  اتاق منو با کمک مامانی و بابایی جابجا میکنه مرسی علی جونم راستی یه زندایی خوشگل هم داری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نانی
22 مهر 90 12:17
ایشااله نامدار باشه و زیر سایه بابا و مامان مهربونش به موفقیتهای بزرگ برسه[


ممنونم عزیزم
رادین کوچولو
22 مهر 90 16:11
واقعا من درک میکنم که شوق این روزهای اخر انتظار چقدر براتون میتونه زیبا باشه که باعث میشه آدم گاهی به خاطر دیدن اون مهمون کوچولو حتی دست از اهدافش بکشه و یا تغییرشون بده.
مطمئنم آراد به داشتن پدر و مادر خوبی مثل شما افتخار میکنه


ممنونم گلم
مامان مانی جون
22 مهر 90 16:26
تو که از من بد تری بابا این قد بهش فکر نکن آراد جونو عشقه


مرسی گلم
سارا
22 مهر 90 18:35
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا ؟چيكارا مي كني؟مي شه بياي پيشم؟حالم بده
مامان تربچه
23 مهر 90 8:22
خونه ی جدید مباررررررررررک


ممنونم
مامان یاسمین زهرا
23 مهر 90 11:02
برا آراد جون


مرسی خاله جونییییییییییی
منامامان الینا
23 مهر 90 13:49
سلام سحر جون
اسم وبلاگت هر چی که باشه و تو گل پسرمون هر جا که باشید من و الینا جون عاااااشقتونیم


مرسی عزیزم
مریم مامان عسل
23 مهر 90 15:13
عزیزم ان شاا.. پسر گلت خوشنام باشه و سالم به دنیا بیاد. بوووس


ممنونم عزیزم
ارغوان
23 مهر 90 16:33
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 23:33
سلام سحر جون هم آراد اسم قشنگیه وهم وب شما قشنگه و خیلی هم خوشکل مینویسی ایشالا که اتاق آرادجون هم قشنگ بشه


ممنون گلم
مامان تربچه نقلی
24 مهر 90 21:14
راستی سحر مامان آراد من با اجازتون شما رو به لینک دوستانم اضافه کردم


مرسی عزیزم