آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آراد نهایت عشق ما

تذکرات مامانی و مهمونی

1390/7/24 21:14
نویسنده : سحر
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگمShukhi.Com

سلام آرادم Shukhi.Com

خوبی مامان جان Shukhi.Com

عزیز دلم امروز یه مقاله در مورد بند ناف میخوندم الهی فدات شم با دقت به حرفام گوش کن  پسرم و آویزه گوشت کن جیگرم  ، اصلا شوخی نیستا Shukhi.Com

عزیز دلم شما از طریق بند ناف تغذیه میکنیShukhi.Com و همه مواد غذایی مورد نیازتو از طریق بند ناف میگیریShukhi.Com

قربونت برم نکنه اونو تو مشتت بگیری و فشار بدیا ، از سیم برق Shukhi.Comهم خطرناک تره(حالا در آینده با سیم برق هم آشنا میشی)

پسر گلم  تو دل مامانی جات گرمه پسرم من لباسای گرم میپوشم شما هم حواست باشه از بند ناف به جای شال گردنShukhi.Com استفاده نکنیا جیززززززززززززه

اصلا هم نباید مثل بچه های بی ادبShukhi.Com (میدونم شما با ادب و با فرهنگی گلم فقط دارم تذکر میدم) دور انگشتت بتابونیشا کار خیلی خطرناک و زشتیه

و آخرین نکته این که بند ناف وسیله بازی نیست عزیزم نکنه سوارش بشی و هوس تاب بازی Shukhi.Comبهت دست بده ها خودم واست تاب میخرم تو خونه بازی کنی قشنگم

آفرین بر شما پسمل خودمی قشنگمShukhi.Com

حالا یه خبر دیگه

بعدازظهری با مامانی رفتیم خونه خاله آرزو ، خاله فاطی و خاله هما هم اونجا بودن آخر کار هم عمه شهلا (عمه مامان) اومد

اما اونجا دوست جونای شما هم بودنShukhi.com

اولیش شیدرخ خانم که الان 5 ماه داره و فکر کنم حدود 7 ماهی از شما بزرگتره

شیدرخ جیگر

واییییییییییی ببین چه جیگریه

شیدرخ جون دخمل خاله آرزو و حسابی هم خوش خندست

نفر بعدی هم آقا کیارش

خیلی با نمکه نیگاش کن

کیارش جون پسمل خاله هما ست و از یزد اومده بود خیلی هم لهجه شیرین و با نمکی داره تازه به مامانش میگه هما

کیارش توپولی

خیلی بانمکه بگو ماشالا

نفر بعدی هم کیمیا خانم آبجی خانم آقا کیارش

که به نظرم اصلا شبیه مامانو باباش نیست اما تک تک اجزاء صورتش شبیه خاله هما میمونه

کیمیا نازنازی

خیلی ناناز بود کیمیا جون هم الان 2 ماه داره و یه 4 ماهی از  شما بزرگتره

خاله فاطی و ماهک جون هم اونجا بودن اما هنوز ماهک جون قدم رنجه نکرده واسه همین عکساش میشه واسه آذر ماه

پسرگلم مامانی خیلی دوست دارهShukhi.Com

دلم میخواد اولین نفری باشم که بغلت میکنم واسه همین دلم میخواد طبیعی زایمان کنم

اما هر کی یه چیزی میگه

امروز هم کلی نظرات مختلف شنیدم اما میدونی که من فقط گوش میدم و تا با خانم دکی خودم مشورت نکنم تصمیمی نمیگیرم

اما مطمئن باش روشی که واسه شما بهتر باشه رو انتخاب میکنم

الهی مامان به فداتShukhi.Com

دل مامان واسه بابا تنگ شده  پنج شنبه که بیاد 8 روز میشه که باباتو ندیدم ایشالا اگه سرش شلوغ نباشه بیاد و ما رو ببینه

مامان و بابا خیلی خیلی دوست دارنShukhi.Com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

يه آرزومند
24 مهر 90 23:06
وقتي همه اين وبلاگها رو ورق مي زنم و مامانا و باباها رو با ني ني هاشون ميبينم غبطه مي خورم. البته براي همه خوشحالم كه خوشحالن و آرزو مي كنم همگي شاد و سلامت باشن. اما تو اين دنيا انگار فقط من تك ماندم.بي يار و ياور. پس هيچوقت نه طعم عشق همسر و نه فرزند رو نخواهم كشيد. برام دعا كنيد. هرچند كه هروقت به هركسي كه ازدواج كرده ميگم فقط ميگه بابا راحتي ها. اما موقع شادي ها و با هم بودن ها اين منم كه تنهام.نمي دونم از كي بايد شاكي باشم. از خودم و يا ... . ولي خدا خيلي مهربونه. ميدونم كه شما ها اينقدر شادين كه حوصله يه آدم افسرده رو ندارين و يه چيزي هم ممكنه جواب بدين ولي فقط ازتون مي خوام اون لحظه اي كه كنار همسر و فرزندتون احساس خوشبختي مي كنين از صميم دل براي من و امسال من هم دعا كنين. تو رو خدا بخيل نباشيد. نگين بابا ولش كن. اين ديگه كجا بوده. اومده حال گيري. ولي نه!به خاطر خدا به من هم دعا كنيد.


حتما عزیزم
امیدوارم خداوند آرزوی همه آرزومندها رو مستجاب کنه
منامامان الینا
25 مهر 90 9:00
سلام سحر جون
خوشبه حال آراد جون چه دختر خاله های جیگری داره!منکه عاشق شیدرخ خانم شدم چقدر بامزه اس این دخمله!
واسه زایمانت هم همون بهتر که با دکترت مشورت کنی و با توجه به وضعیتت راه بهتر را انتخاب کنی
ولی خوشم اومده خوب دلو جراتی داری که از همون اول میگی طبیعی آفرین به این مامان شجاع و نترس!


مرسی منا جونم
ایشالا هر چی خدا بخواد
الینا جیگر رو ببوس
مامان نینی طلا
25 مهر 90 13:03
به به چقدر نی نی اینجااااست در بهار آزادی جای نینی های ما خالیست


ای جاننم
مامی مائده
25 مهر 90 16:42
وای سحر جون چقد بامزه در مورد بند ناف نوشته بودی اینم واسه نی نی کوچولوهای خوشمل


مرسی مائده جون
مریم مامان عسل
25 مهر 90 16:43
سلام سحر جون. این توصیه های ایمنی رو دقیقا منم هرروز به عسلی میکنم. فقط امیدوارم گوش کنن. چون ما که تو دلمونو نمیبینیم چه خبره! اما خودتم یکم با احتیاط شبا ازین شونه به اون شونه بچرخ. بهتره بشینی بعد دوباره دراز بکشی. چون بند ناف شناوره و مدام اینور اونور میره! دیگه چیزی نمونده داریم به آخرش میرسیم. برای زایمان هم فقط به توصیه دکترت عمل کن. راستی دلتنگ آقای پدر نباشی! وای من که اصلا نمیتونم تصور کنم 8 روز دور بمونم از آقای همسر!


سلام مریم جونم
خیلی سخته ایشالا هیچ وقت از شوشو دور نشی
خدا رو شکر که به آخر های راه نزدیکیم
معصومه مامان سهند
25 مهر 90 20:24
گلم چه زود داره میگذره ، دوماه دیگه پسر خوشگلت رو توی بغلت میگری و نازش میکنی و بوسش میکنی و شیرش میدی و به خودت میچسبونیش و از خدای مهربون به خاطر دادن یه همچین موجود نازی تشکر میکنی. گلم همیشه شاد باشید و خوشحال.
آهنگ وبلاگتون هم خیلی نازه
مطلبتون راجع به بند ناف فوق العاده زیبا بوددددددد


ممنونم معصومه جونم سهند جونم رو ببوس
كتي
25 مهر 90 23:12
اي جانم سحر جون خيلي خوشگل نوشتي كلي خنديدم و و خوشم اومددددددددد خيلي مامان باحالي هستي خوش به حال اراد جونم


مرسی عزیزم همه مامانا باحالن
نازنین نرگس نفس مامان
26 مهر 90 1:34
آرادجون مهربون خواهشا توصیه های مامان سحر رو حسابی جدی بگیرکلی خندیدم خانمی با این مطلب قشنگی که نوشتی کلی حال دادی هااه ببخشید بی ادب شدم یادم نبود اراد میخونه ها


ممنونم خاله جون که سر میزنی
بوس سفارشی واسه نازنین دختر
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
26 مهر 90 8:52
سلام دوستم وبلاگ جدید مبارک. ببخشید که نمی تونم برات همش پیام بذارم . اما سر می ذنم. همش آوا رو پامه و وبلاگها رو به زور و بلا نگاه می کنم . الانم تو شرکتم . شانس آوردم سرم خلوت بود. تا بعد.


مرسی عاطفه جونم آوا جون رو ببوس
مامی مائده
26 مهر 90 22:34
سحر جون دقیقا نمیدونم چطوری باید راهنماییت کنم در مورد تاریخ نگار. فقط اینکه من تاریخ سزارینمو وارد کردم همین


مرسی عزیزم
خاله جون
27 مهر 90 17:59
سلام مامانی خوبی
واااااااااااااااااای چه تذکر مهمی
اینجوووووووووووووووووری منممممممممممممم
ترسییییییییییییییییییدم


خاله نمیدونی من با مامانم هر روز چه فیلمی داریم
مامان مانی جون
27 مهر 90 18:38
خدا کنه آراد جون به سلامتی بیاد حالا هر جور که خودش دوس داره
اما ..........
بازم خود دانی


مرسی خاله جون
shima
28 مهر 90 13:40
الهی آراد جونم حرفای مامانتو خوب گوش کنچه نی نیای نازی دارید همین زودیاست که باید عکس آراد جونو بزاری


مرسی خاله جونم ایشالا پسمل گلت زودتر بزرگ بشه
ناهید
28 مهر 90 16:39
سلام سحر جون ، من دیگه کم کمک دارم آماده میشم ، تاریخ زایمانم 8 آبانه برام دعا کن نی نی سالم و خوبی به دنیا بیارم . منهم برات دعا میکنم مواظب به خودت و آراد باش عزیزم .


وایی ناهید جونم ایشالا به سلامتی زایمان کنی
مامان نسترن
28 مهر 90 18:28
سلام خانومی. مواضب خودت باش که هوا داره کمکم سرد میشه. نینی گلتو خوب بپوشون


مرسی خاله جون
مامان فرناز
29 مهر 90 12:11
سلام سحر جون.یه مدت سر نزده بودم دلم برات تنگ شده بود.انشاا.. که همیشه خوب و شاد باشی و به وقتش آراد کوچولوی نازو ببینیم.ای هفته های آخر مراقب خودت و نی نی باش.


مرسی عزیزم ممنون که سر زدی
الهام مامان رامیلا
29 مهر 90 17:25
سلام سحر جون ممنون از حضور گرمت
آراد گلم بیا دیگه خسته شدم من دوست دارم زود ببینمت گلم دوستای خوشگلتم خیلی ناز بودن ولی تو ناز تری خاله


مرسی خاله الهام
رامیلا جون رو ببوس
ثمين
29 مهر 90 17:36
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان مه یاس
30 مهر 90 8:54
سلام مامانی خوبی
آراد جون: چشم مامانی سعی میکنم آویزه ی گوشم کنم البته آگه شیطونه تو دل کوچیکم نره!
مواظب خودتون باشیییییییییییییییییییین


مرسی خاله
مه یاس جونم بوس بوس
بهار(مامانی شهراد)
1 آبان 90 14:17
سلام گلم آپم به خونه منم بیا__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..
خاله جون
1 آبان 90 15:06
اومممممممممممممممممدم بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگم حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااضر
مامان تربچه
4 آبان 90 8:53
وای سحر خدا نکشتت کلی خندیدم
خیـــــــــــلی با مزه نوشتی


ممنونم عزیزم